KURSSI – Studion 2h perehdytys ma 8.4. klo 18-20

Ajankohta: Maanantaina 8.4.2024 klo 18.00–20.00

Paikka: Kameraseuran studio Kaapelitehtaalla, Tallberginkatu 1 B, 4. krs, Helsinki

Hinta: 20 euroa, nuoret alle 25-vuotiaat 10 euroa. Vain Kameraseura ry:n jäsenille tai jäseneksi liittyville.

Perehdytykseen otetaan kerrallaan korkeintaan 12 osallistujaa. Perehdys toteutetaan tarvittaessa kaksikielisenä. This course will be in Finnish and/or in English if needed.

Ilmoittaudu ja maksa kurssimaksu etukäteen verkkokaupassa, jossa näet tarkemmat tiedot sekä onko kurssilla vielä tilaa:

ILMOITTAUDU KURSSILLE TÄÄLLÄ

Huom. Perehdytys on tarkoitettu henkilöille, joilla on jo vahva osaaminen studiokuvaamisen alueella, mutta jotka eivät ole saaneet perehdytystä Kameraseuran Kaapelitehtaan studion käytäntöihin. Myös seuran vanhoissa studioissa kuvanneilta vaaditaan ajokortin uusimista joko studion perehdytyksessä tai studion peruskurssilla. Mikäli olet jo käynyt jommalla kummalla kurssilla uudessa studiossa, voit jatkaa varausten tekemistä samaan malliin. Seuraa kuitenkin tarkentuneita ehtoja ja ohjeita.

Perehdytyksen aikana käydään läpi Kameraseuran studiokäytännöt; kuinka vuokraus tapahtuu, mistä saa avaimet, mistä löytää varauskalenterin jne. Tutustutaan myös studion laitteistoon ja käytäntöihin studion puolella sekä turvallisuustekijöihin.

Ota oma kamera mukaan.

Perehdytyksen jälkeen henkilöillä on oikeus vuokrata Kameraseuran studiota sekä studion keikkasettiä. Tarvittaessa kouluttaja voi todeta, että kurssilainen tarvitsee perehdytyksen lisäksi peruskurssin hallitakseen laitteiden käytön turvallisesti. Henkilöt, jotka eivät ole kuvanneet studiossa aikaisemmin saavat oikeuden vuokrata studiota vasta käytyään studiokuvauksen perusteet -kurssin.

Lue Kameraseuran kotisivuilta studiokäytännöt ennen perehdytykseen tuloawww.kameraseura.fi/studio.

Studiossa ulkokengät jätetään naulakkoon, joten varaa mukaan villasukat, sisätossut tai vastaavat mukaan.

Perehdytyksen vetäjänä toimii Kameraseuran studiovastaava Teemu Ojala.

Alkaa: 08.04.2024 - 18:00
Loppuu: 08.04.2024 - 20:00