Näyttelyhaku

Näyttelyhakulomake: https://kameraseurafi.test.cchosting.fi/nayttelyhaku/

Molempiin tiloihimme, Kamera-galleriaan ja Kameraseura Galleria Westiin, haetaan samalla lomakkeella. Liitä hakemukseesi näyttely- tai projektisuunnitelma sisältäen muutamia teoskuvia tai näytteitä aikaisemmista töistä tai näyttelyistä sekä halutessasi ansioluettelo. Kerro näyttelystäsi selkeästi ja ytimekkäästi joko liitteellä tai lisätietoja-kentässä. Näyttelyhakemukset käsitellään muutaman kerran vuodessa. Tarvittaessa lisätietoja antaa Kameraseuran näyttelytoimikunta: nayttelytoimikunta@kameraseura.fi.

Näyttelyn toteutuksesta
Näyttelyasettaja vastaa itse näyttelystä ja sen tekemisestä. Kerro näyttelystä hyvissä ajoin, että yleisö löytää paikalle, Kameraseuralle, sosiaalisessa mediassa, omilla kanavilla. Kirjoita myös lyhyt tiedote Kameraseuralle, jossa kerrot lyhyesti näyttelystäsi. Voit myös tehdä teosluettelon nähtäville. Lähetä kutsut avajaisvieraille pari viikkoa ennen avajaisia. Katso tarkemmat tiedot ao. näyttelyasettajainfoista. Kameraseura ei lähtökohtaisesti lainaa omistamiaan kuvaraameja ja niiden paspiksia.

Tutustu myös Kameraseuran eettisiin ohjeisiin.

Näyttelytoimikunta 2023:
Jan Ekström, puheenjohtaja
Pirkko Heiniö
Janne Myllymäki
Sari Teräväinen

KAMERA-GALLERIA

Huom. Kamera-galleria on muuttanut seuran uuteen toimitilaan Kaapelitehtaalla. Päivitämme tilan tietoja mahdollisimman pian.

Kamera-galleria sijaitsee Kameraseuran kokoustilassa Kaapelitehtaalla, os. Tallberginkatu 1, B-porras, 4. krs. Kameraseuran kerhot ja jäsenet voivat omatoimisesti ja veloituksetta pitää näyttelyitä galleriassa. Tila on 45,5 m2, max. 40 hengelle. Tilassa on AV-varustus, tietokone ja nettipiste, jääkaappi, mikroaaltouuni, kahvin- ja vedenkeitin. Vesipisteet ja wc:t sijaitsevat käytävällä.

Gallerian näyttelyt ovat oletusarvoisesti avoinna tapahtumien, kerhotilaisuuksien ja koulutuksien aikoina. Näytteilleasettaja sopii Kameraseuran näyttelytoimikunnan kanssa muista päivystysajoista.

Kamera-galleria näyttelyasettajainfo (linkki päivitettyyn infoon tulossa myöhemmin)

KAMERASEURA GALLERIA WEST

Kameraseura Galleria West sijaitsee Kaapelitehtaalla, os. Tallberginkatu 1, B-porras, 2. krs. Kaapelitehdas on Suomen suurin kulttuurialan toimijoiden vilkas yhteisö. Kameraseuran hallinnoima näyttelytila Kameraseura Galleria West sijaitsee Kaapelitehtaalla entisessä Jukka Male Museolta vapautuneessa käytävätilassa B-portaan 2. kerroksessa, jonne kulku onnistuu myös hissillä.

Kameraseura Galleria West tarjoaa tilaa valokuvanäyttelyille. Valinnoissa suositaan ryhmiä, jotka hoitavat itsenäisesti kaiken näyttelyyn liittyvän niin ripustuksen, tiedotuksen, avajaiset kuin valvonnan jne. Näytteilleasettajan tulee kuvavalinnoissaan huomioida, että tila on julkinen kulkuväylä, jossa liikkuu myös lapsia ja nuoria, ja samalla käytävällä on useita työhuoneita, joiden toimintaa näyttelytoiminta ei saa häiritä. Ovet ovat avoinna joka päivä klo 9–21. Tila on maksuton eikä edellytä näytteilleasettajilta seuran jäsenyyttä. Katso lisätiedot ao. infosta.

Galleria West näyttelyasettajainfo