Koulutus

Valokuvauskurssit löydät täältä

Koulutustarjonnastamme löytyy jokaiselle jotakin – vasta-alkaja tutustuu harrastukseen peruskursseilla ja pitkäänkin kuvannut täydentää osaamistaan kuvaamisen lukuisilla osa-alueilla. Koulutusta löytyy myös mm. kuvankäsittelystä, kuvien tulostamisesta ja näyttelyiden järjestämisestä kiinnostuneille.

Kouluttajina käytämme sekä ulkopuolisia alan ammattilaisia että seuran omia asiantuntijoita. Voit mielellään myös ehdottaa meille uusia kouluttajia.

Suosituimmat kurssimme toistuvat vähintään vuosittain, mutta samaan aikaan pyrimme pitämään muun koulutusohjelman vaihtelevana. Tarjonta täydentyy pitkin vuotta.

Kurssit esitellään ja paikat niille ostetaan verkkopalvelusta https://kamera-lehti.fi/kauppa/koulutus/. Mikäli jokin kurssi on jo täynnä, voit ilmoittautua jonoon lähettämällä sähköpostia osoitteeseen jasenpalvelut (at) kameraseura.fi.

Lähikurssit

Yhteisöllisyys ja vertaistuki on tärkeä osa Kameraseuran toimintaa. Siksi järjestämme säännöllisesti kursseja toimitiloissamme. Lähikurssit järjestetään pääasiallisesti Helsingissä seuran toimitiloissa Kaapelitehtaalla, Tallberginkatu 1. Seuran pimiössä Runeberginkatu 36:ssa järjestetään mm. pimiötyöskentelykurssit.

Etäkurssit

Olemme toiveesta lisänneet etäkurssien määrää, jotta mukaan pääse kauempaakin. Etäkurssi osuvat yleensä viikonloppuihin, mutta ajoittain toistamme myös valokuvakuvauksen peruskurssia useamman tapaamiskerran iltakurssina.

Webinaarit

Lisäksi järjestämme etänä lyhyempiä webinaareja, jotka yleensä sijoittuvat arki-iltoihin klo 18-21 välille. Näissä keskitytään aina lyhyesti jonkin tietyn osa-alueen opiskeluun, joten voit koota webinaareista juuri itsellesi sopivan opiskelupaketin.

Alennetut hinnat

Suurimmasta osasta kursseja löytyy alennettu hinta seuraavasti: Kameraseura ry:n ja Suomen Kameraseurojen Liiton jäsenille sekä Kamera-lehden kestotilaajille -15 % . Nuoret, alle 25-vuotiaat saavat 50 %:n alennuksen normaalihinnasta. Hinnat on ilmoitettu kunkin kurssin kohdalla erikseen.

Liity jäseneksi

Valokuvauksen perusteita opit kevyempään tahtiin myös kerran kuussa kokoontuvassa Kameraseuran Opintokerhossa, jonka toimintaan pääset mukaan liittymällä seuran jäseneksi. Muita eri teemaisia kerhoiltoja Kameraseuralla on toistakymmentä, ja jäsenenä voit kiertää niissä kaikissa mielenkiintosi mukaan.

Tiloihimme liittyvän peruskurssin tai perehdytyksen käytyäsi saat käyttöoikeuden tiloihin, jos olet jäsen. Vuokraa edullisesti seuran studiota omiin kuvauksiisi tai pimiötä filmien ja mv-kuvien valmistukseen. Digityötila on varattavissa ilmaiseksi, maksat vain tulosteista.

LIITY JÄSENEKSI