Muut jäsenedut

Yritysten ja yhteisöjen myöntämät jäsenedut

Kameraseura ry:n jäsenet saavat jäsennumeronsa ilmoittamalla etuja alla luetelluilta yhteistyötahoilta.

​​Puuttuuko yrityksenne nimi listalta? Haluaisitteko tarjota etuja jäsenillemme? Voit ottaa yhteyttä toimistollemme osoitteeseen jasenpalvelut (at) kameraseura.fi.

ArtBase tarjoaa Kameraseura ry:n jäsenille 10 % alennuksen* kaikista suurkuvatulosteista. Käytössämme on sisäiselllä spektrillä varustettu, 12 värin muistesuihkutulostin, joka takaa huippulaadukkaan värien toiston ja tarkkuuden. Tervetuloa tulostamaan.
Tarkk’ampujankatu 16,00150 Helsinki, info@artbase.fi, www.artbase.fi

*alennus koskee nettisivuilla ilmoitettuja hintoja, eikä sitä voi yhdistää muihin alennuksiin. Tarjous on voimassa toistaiseksi.

Color-Kolmio Oy
Ammattilaitemyynti ja huolto, Rajatorpantie 41 B, 4. krs, 01640 Vantaa:
10 %:n alennus maahantuontiohjelmaan kuuluvista ammattilaitteista ja -varusteista: Elinchrom, Manfrotto Lastolite, Tether Tools, Gossen, Tre-d sekä Phottix.

Kuvavalmistamo, Kaarina: 10 %:n alennus kuvatuotteista. Näyttelykuvista ja erikoistöistä pyydä tarjous asiakaspalvelu@colorkolmio.fi

Alennuskoodi jäsenistölle: KAMERASEURA1256

Dialab Oy, Hermannin rantatie 2 B, 4krs. 00580 Helsinki
10 %:n alennus printeistä, Silisec®- tauluista sekä Dibond®-tauluista. Suuremmissa erissä pyydä tarjous (tarjoukset@dialab.com). Näyttelyä suunnitellessa kannattaa pyytää erillinen tarjous. Muistathan kertoa jäsennumerosi etua käyttäessäsi (löytyy jäsenlaskusta).

Ninan Kuvamaailma, Kuninkaankatu 10, 33210 Tampere
15 %:n alennus valokuvavedoksista ja tulostuksista. Suuremmistä eristä kannattaa pyytää erikseen tarjous: nina@ninankuvamaailma.fi, puh. 040 7014214. Avoinna ma-pe 10-17.

Suomen Interfoto Oy, Vellamonkatu 30 B, 00550 Helsinki
15 %:n alennus digijärkkäreiden kennojen puhdistuksista, kun puhdistus tehdään arkipäivinä vuorokauden sisällä rungon saapumisesta (ei alennusta pikalisästä). Lisäksi ajankohdasta riippuen erikoishintoja Hahnemühle tulostuspapereista, Epson tulostimista sekä Datacolor Spyder5-kalibrointilaitteista.