ETÄKURSSI – Kuvankäsittely workshop MA 2.9. ja MA 16.9. klo 18–21

Ajankohta: Kaksi tapaamiskertaa, MA 2.9. ja MA 16.9. klo 18–21.

Paikka: Teams-etäyhteys. Saat Teams-linkin lähempänä kurssia.

Hinta: 100 euroa. Kameraseura ry:n ja SKsL:n jäsenet sekä Kamera-lehden tilaajat 85 €, alle 25v nuoret 50 €.

ILMOITTAUDU KURSSILLE TÄÄLLÄ.

KURSSIN SISÄLTÖ

Haluatko oppia käyttämään Photoshop-ohjelmaa kuvankäsittelyssä? Kahden etäkurssikerran avulla pääset alkuun.

Kyseessä on pienryhmä, johon otetaan vain 4 osallistujaa kerralla.  Siten opetusta voidaan muokata tarpeittesi mukaan. Opit tärkeimmät työkalut, käyttämään tasoja ja maskeja, sekoitustiloja sekä säätötasoja.  Harjoitellaan myös elementtien irrottamista alustastaan. Näillä pääset hyvin alkuun, rakentamaan kuvistasi teoksia.

Opettaja näyttää kaikki vaiheet rauhallisessa tahdissa niin, että voit kokeilla kaikkea heti omalla koneellasi. Sinulla ja kouluttajalla on samat kuvat käytössä, joten näet lopputuloksen heti. Saat myös paljon työnkulkua helpottavia vinkkejä. Kurssikertojen välissä on aikaa harjoitella opittua. Saat myös palautetta harjoitustöistä. Photoshop-työskentelyä oppii parhaiten yksi asia kerrallaan. Huomaat, että kuvankäsittely antaa mahdollisuuden luoda jotain uutta ja erilaista.

Syventäviä jatkokursseja järjestetään tarpeen mukaan.

OPETTAJA

Marjut Korhonen

Kurssin vetäjänä toimii Marjut Korhonen, joka on itse pitänyt useita yksityisnäyttelyjä sekä osallistunut moniin ryhmä- ja yhteisnäyttelyihin. Marjutin omat työt ovat taidekuvia, digigrafiikkaa ja rakennettuja fantasiakuvia. Hän toimii Helsingin Kameraseuran näyttelykuvaajien vetäjänä, kirjoittaa Kamera-lehden blogia ja on saavuttanut Suomen Kameraseurojen Liiton eminenssikuvaajan arvon, kansainvälisen EFIAP/p (platina) ja pohjoismaisen NFFF:n platinatason arvomerkit.

Alkaa: 02.09.2024 - 18:00
Loppuu: 02.09.2024 - 21:00