PERUTTU!!! Natura lokakuussa: Jaana Kotamäki: ”Luonnon siveltimellä” / Hilin muistokilpailu kuvasarjoille

HUOM!!! Naturan lokakuun tilaisuus on peruttu kokonaan! Jaana Kotamäen esiintyminen siirtyy tulevaisuuteen koronatilanteen vuoksi. Myös Hilin muistokilpailu päätettiin perua heikon osanoton vuoksi!

Naturan lokakuun vieraaksi saapuu ammattikuvaaja Jaana Kotamäki Turusta. Hänen esityksensä aiheena on ”Luonnon siveltimellä”. Jaana kuvaa monesti luontoa maalaukselliseen tyyliin eli hän kuvaa pidemmillä suljinajoilla ja liikuttelee kameraa kuvanoton aikana, jolloin syntyy kauniin maalauksellisia teoksia. Jaanalta ilmestyi viime talvena aiheesta esityksen nimen mukainen kuvakirja, jota on mahdollista ostaa häneltä.

Tapahtuma on sekä livenä Eerikikadulla, että virtuaalikokouksena Teamsissa.

HUOM! Eerikikadun tilaan saa tulla vain 8 ensimmäistä ennakkoon ilmoittautunutta henkilöä koronasta johtuvien rajoitustoimien takia Kameraseurassa. Ennakkoilmoittautumiset sähköpostiin natura.kameraseura@gmail.com ja viestin lähettäneille ilmoitetaan ovatko he tuon 8 henkilön joukossa, jotka voivat tulla Eerikikadulle. Yleisön on syytä käyttää maskia tilaisuudessa.

Hilin muistokilpailu kuvasarjoille (kuvatiedostot)

Kilpailuun voi osallistua korkeintaan kahdella (2) kuvasarjalla. Kuvasarjan (vähintään 3 kuvaa) kuvilla on oltava jokin yhteinen sisällöllinen tekijä. Yksittäisen kuvan maksimikoko on 10 MB. Kilpailussa noudatetaan Naturan ja Kameraseuran kilpailusääntöjä.

HUOM. TÄRKEÄÄ Kuvasarjan yksittäisten kuvien kuvatiedostonimet tulee nimetä seuraavalla tavalla:
< Kuvasarjan nimi> – <Kuvan järjestysnumero> – <Valinnainen kuvan nimi>
Esimerkiksi: ”Rantakalliot – 1 – Rantakalliot auringonlaskussa”

Kilpailukuvien latauslinkki

Linkkiin mentyäsi valitse yläpalkeista ”Natura” ja pääset lataamaan kuvasi. Lataa yksi kuvasarja kerrallaan. Kun olet valinnut kaikki kuvasarjan kuvat, paina vasemmalta ylhäältä ”Lataa”-painiketta. Odota sen jälkeen niin kauan, että kaikki kuvasarjasi kuvat tulevat sivulle näkyviin ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kilpailukuvat tulee ladata perjantaihin 23.10.2020 kello 18 mennessä!

Naturan kilpailuiden säännöt

Alkaa: 27.10.2020 - 18:00