KEVÄTNÄYTTELYN 2020 TEEMA ON AIKA

Kameraseura ry:n jäsenten perinteisen keväisen vedosnäyttelyn seuraava teema on Aika. Avara teema mahdollistaa monenlaiset tulkinnat. Kilpailusta ei ole kysymys, joten kilpailupisteitä ei jaeta. Kilpailuissa aiemmin menestyneet teemaan sopivat kuvat ovat tietysti tervetulleita. Tavoitteena on monipuolinen, kiinnostava ja edustava näyttely, jonka koostaa seuran ulkopuolinen valitsija.

Aika? – esimerkiksi:  ajan virta ym. vertauskuvat, vuodenajat, kellot ym., odotus, myöhästyminen, kiire tai joutilaisuus, nopeus tai hitaus, nuoruus / vanhuus, mennyt / tuleva, historia esineissä,  jne. jne. –  vain mielikuvitus on rajana.

Vedosten jättämisestä alkuvuonna 2020 ym. ohjeista ilmoitetaan näillä verkkosivuilla myöhemmin.

– Näyttelytoimikunta