OSALLISTU SUURPALKINTOKILPAILUUN

Kameraseuran vuosittainen jäsenten välinen suurpalkintokilpailu on taas käynnissä. Vedosten on oltava Eerikinkadulla Kameraseuran kerhotiloissa Eerikinkadulla pe 8.11.2019 klo 18 mennessä.

Kilpailuun osallistutaan yhdellä viiden vedoksen kokoelmalla, joka ei ole kuvasarja. Kuvien tulee ilmentää kuvaajan monipuolista valokuvauksen osaamista. Myös aiemmin seuran muissa kuin suurpalkintokilpailuissa palkituilla tai pisteitä saaneilla kuvilla voi kilpailla.
Vedokset toimitetaan perjantaihin 8.11. klo 18 mennessä joko suoraan Kameraseuran kerhotiloihin tai postitse: Kameraseura ry, Eerikinkatu 46, 00180. Postitse lähetettyjen kuvien tulee myös olla perillä 8.11. klo 18 mennessä.

Vedosten maksimikoko on 40 x 50 cm (tai pinta-alaltaan vastaava) mahdollisine kehyspahveineen. Muilta osin noudatetaan Kameraseuran kilpailusääntöjä.
Kokoelman viidelle kuvalle ei edellytetä ”sisällöllistä yhteistä tekijää” kuvasarjojen tapaan, vaan monenlajista ilmaisua.  Kannattaa lukea myös kilpailusääntöjen Liitteen 2  ”Käytännön lisäohjeet”  mm. teosten nimeämisestä ja teosten viimeistelystä ripustusvalmiiksi.

Voittaja julkistetaan marraskuun Kuukausikokouksessa. Suurpalkinnon kolme kertaa voittanut saa Kameraseuran mestarin (KSM) arvon.

Viime vuosien tapaan kilpailun kuvasadosta on tarkoitus järjestää näyttely Taide-Laaksossa.