2024 jäsenlaskutus ja Joulukuun Uutisvahti

Joulukuun 2023 uutisvahti on lähetetty 1.12. kaikkien niiden sähköpostiin, jotka sen ovat tilanneet. Ellet saanut viestiä, voit tarkistaa osoitteesi tai tehdä tilauksen tämän linkin kautta.
Lue arkistosta aiemmat uutiskirjeet.

Jäsenlaskutus 2024

Uutisvahdissa mukana on joulukuun tapahtumien ohessa tietoa mm. maanantaina 4.12. lähtevistä jäsenlaskuista. Tässä laskutuksesta vielä vähän tarkemmin.

Vuoden 2024 jäsenmaksuista päätettiin vaalikokouksessa seuraavasti:

• Jäsen 120 € eli edelleen vain 10 €/kk
  • Nuorisojäsen 20 €

Jäsenlaskun eräpäivä on 4.1.2024 eli maksuaikaa on reippaasti. Laskun voi perinteisesti maksaa 2-3 erässä niin, että viimeinen erä tulee maksetuksi 4.3. mennessä. Lisämaksuaikaa tarvittaessa ota yhteyttä jäsenpalveluun.

• Jos olet tilannut sähköpostilaskun, eikä sitä kuulu, kurkista myös roskaposti.
  • Jos sinulle tulee vielä perinteinen paperilasku, voit tilata sähköpostiin tulevan laittamalla viestiä jasenpalvelut@kameraseura.fi. Säästetään jatkuvasti kohoavissa postituskuluissa.
  • Helppo tapa on myös tilata omassa pankissa e-lasku. Tässä vaiheessa sen tilaus ei kuitenkaan välttämättä ehdi vaikuttaa maanantain laskutukseen.

Jäsenetuna sähköinen Kamera-lehti

Jäsenlaskulta löydät myös koodisi Kamera-lehden vuoden 2024 pdf-näköislehtien ilmaiseen lataamiseen, mikäli haluat niitä talteen koneellesi. HUOM! JOULUKUUSSA LÄHTENEISSÄ LASKUISSA ON VIRHEELLISESTI VUODEN 2023 KOODI, PYYDÄ 2024 KOODISI JÄSENPALVELUSTA jasenpalvelut@kameraseura.fi. Päivitetään samalla sähköpostiosoitteesi jäsenrekisteriin.

Kaikkien verkkopalvelussa olevien näköislehtien (Kamera-lehdet vuodesta 2013 alkaen) pelkkä lukeminen onnistuu samoin kuin verkkopalvelusta löytyvien artikkelien (vuodesta 2016 alkaen), eli riittää kun vain rekisteröidyt ja kirjaudut verkkopalveluun. Ohjeita tähän löydät TÄÄLTÄ.