Kameraseuran Suurpalkintokilpailu

Kameraseuran Suurpalkintokilpailuun osallistutaan yhdellä viiden kuvatiedoston kokoelmalla, joka ei ole kuvasarja.

Kuvien tulee ilmentää kuvaajan monipuolista valokuvauksen osaamista. Myös aiemmin seuran muissa kuin suurpalkintokilpailuissa palkituilla tai pisteitä saaneilla kuvilla voi kilpailla.

Kuvatiedostojen suositeltava koko on 3840 x 2160 pikseliä. Suositeltava väriavaruus on sRGB. Huom.! Koska kilpailu toteutetaan etänä, ei kuvien koolla ei ole merkitystä, kun niitä ei esitetä Eerikinkadun valkokankaalla.  Ladattaessa on vain otettava huomioon, että suurin sallittu tiedostokoko on 6MB. Kuvat saavat siis olla missä kuvasuhteessa tahansa eikä kuvan pitkän sivun tarvitse olla tuo 3840 pix.

Kilpailukuvat tulee ladata osoitteessa: https://portaali.kameraseura.fi/upload.php perjantaihin 5.11.2021 klo 18.00 mennessä. Käyttäkää ”Kuvasarja” latausvaihtoehtoa (vaikka tämä ei sarja olekaan, vaan kokoelma). Muilta osin noudatetaan Kameraseuran kilpailusääntöjä. Kameraseuran hallitus on päättänyt, että poikkeusoloista johtuen Suurpalkintokilpailu käydään kuvatiedostoilla.

Suurpalkinnon kolme kertaa voittanut saa Kameraseuran mestarin (KSM) arvon.

Kilpailun tulokset julistetaan marraskuun kuukausikokouksessa 9.11.