Kameraseuran kesä

Kameraseuran kerhotoiminta hiljenee jälleen kesä-elokuun ajaksi muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta. Seuraa tapahtumasivulle täydentyviä tietoja.

Kuukausikokoukset pidetään 9.7. ja 13.8., tervetuloa mukaan!
Helsinki English Camera Club (HECC) valmistelee seuraavia tapaamisia – kaikki jäsenet tervetuloa mukaan:
June 17: Film developing (in Dark room of Kameraseura)
June 27: Hietalahti and Telakka
July 4-7: Tall Ships festival (late night shoot, date specified later)
July 25: Lammassaari – Nature/Birds
August ?: Arboretum, Mustila (weekend – transport needed approx 110km)
August 29: Vintage Car shoot

Digityöhuone, studio ja pimiö ovat jäsenten käytössä myös kesällä. Varaukset normaalikäytännön mukaan – huomioi, että sähköpostit luetaan vain pari kertaa viikossa, joten teethän varauksen ajoissa.

Seuran kaikille avoimet kurssit käynnistyvät taas elokuussa. Kurssitarjonnan löydät verkkokaupastamme.

Viimeinen Kameraseuran julkaisema Kamera-lehti ilmestyy 14.6. ja se on postitettu ilmaiseksi kaikille 28.5. jäsenenä olleille. Mikäli haluat tilata ylimääräisiä numeroita, voit tilata niitä täältä. Mikäli sinulla on voimassa oleva lehden tilaus, saat kotiisi kaksi lehteä.

Kameraseuran jäsenpalvelu sekä Kamera-lehden tilaajapalvelu ovat suljettuina juhannuksesta heinäkuun loppuun. Elokuussa puhelinten päivystysajat jäävät vähäisen tarpeen takia pois. Jätä siis tarvittaessa viesti vastaajaan, jollet tavoita meitä, ja haluat meidän soitavan takaisin. Kiireellisissä tilanteissa ota yhteyttä puheenjohtajaan.

Hyvää kesää!