Tekniikkailta 13.3. – Kuvankäsittelyohjelmat tekoälyllä, jatkuu

Tässä maaliskuun Tekniikkaillassa Hannu Hirvonen esitteli Topaz PhotoAI -työkalun ominaisuuksia. Hannun johdantoesityksen (slideshow) voit katsoa tästä: Topaz Labs.

Lisäksi Jari Mankinen esitteli hyvin pintapuolisesti DxO:n Nik Collection -työkaluja ja  DxO PhotoLab -työkalua, linkki DxO:n sivuille.

Yhteenvetona voi sanoa, että tekoäly (AI) alkaa olla osana useissa kuvankäsittelyohejlmistokehittyvätissa, ja AI-ominaisuudet myöskin kehittyvät nopeasti.

Tilaisuuteen osallistui paikan päällä kuusi jäsentä ja etäyhteydellä esitystä seurasi 14 henkilöä, yhteensä kokouksessa osallistujia oli siis 20.

Artikkelikuvana on Hannun kuva, jossa toinen puoli käsittelemätön ja toinen käsitelty Topaz PhotoAI:n avulla.

Alkaa: 13.03.2024 - 18:00
Loppuu: 13.03.2024 - 20:30