Teema marraskuussa 2022

Teema kokoontui marraskuun kerhoiltaan 10.11.2022 klo 18 Kameraseuran Kamera-galleriaan osoitteeseen Eerikinkatu 46. Tapahtuma oli avoin kaikille Kameraseuran jäsenille.

ESIINTYJÄ

OHJELMANMUUTOS: Hannu Iso-Ojan vierailu siirtyi joulukuulle hänestä riippumattomista syistä.

KUVAKILPAILU

Marraskuussa kilpailimme kolmen kuvan kuvasarjalla, jonka aihe oli ”Rytmi”.

Kuvasarja tuotiin kerhoiltaan vedoksina ilman kehyspahveja, ja kukin kuva voi olla enintään A4-kokoa. Kuvasarjassa kuvilla oli jokin yhteinen sisällöllinen tekijä. Kuvankäsittely ja manipulointi oli vapaa. Kilpailussa voi kerryttää Vuoden kuvaaja -kilpailun pistesaldoa. Kilpailuun voivat osallistua kaikki Kameraseuran jäsenet.

Kuvasarjakilpailu tuomaroitiin pienellä ryhmällä, jonka jäsenet eivät itse osallistuneet kilpailuun. Tulokset:

1. sija (3 p.) Olli Philippe Lautenbacher: Legato 1 – 3
2. sija (2 p.) Vesa Jakkula: Svengaava satama 1 – 3
3. sija (1 p.) Klaus Kannas: Talvimaisema 1 – 3

Kunniamaininta: Eija Visavuori: Valoa pimeyteen
Kunniamaininta: Marit Henriksson: Swingiä stadissa

Iltaan osallistui 12 kameraseuralaista. Kuvasarjoja oli 8.

Terveisin kerhotoimihenkilöt Olli-Philippe Lautenbacher ja Paula Lehtimäki. Kuvakilpailulähetykset osoitteella ks.teema@gmail.com, mutta muissa Teeman toimintaa koskevissa asioissa meihin saa yhteyden sähköpostitse: teema@kameraseura.fi.

Alkaa: 10.11.2022 - 18:00
Loppuu: 10.11.2022 - 21:00