Pop-up-näyttelyn pystytys Kamera-galleriassa

Kamera-galleriassa järjestetään pop-up-näyttely, joka korvaa toukokuun kuukausikilpailun.

Kaikki Kameraseuran jäsenet voivat käydä ripustamassa yhden tai useammankin kuvansa Kamera-galleriaan 6.–10.5. välisenä aikana. Näyttely on esillä heinäkuun loppuun asti.

Kuvavalinta on sinun: ripusta parhaasi – tai jostakin muusta syystä joko itsellesi tärkeitä tai muille kiinnostavia kuvia. Karnevalistisen hilpeitä tai perin vakavia. Tai erilaisia, kokeilevia, keskusteluttavia, ehkä rajoja rikkovia – eikä vain sovinnaisia kilpailukuvia. Aihe on vapaa ja niin myös sana: myös tekstin ja kuvan kooste käy. Rajana on vain säädyllisyys ja Suomen laki.

Teokset oheistietoineen voi teipata/ripustaa Kamera-gallerian seinille 6.5.–10.5.2022, ja ne ovat esillä heinäkuun loppuun. Jokainen hakee oman teoksensa pois heinäkuun lopussa. Seura tarjoaa teipit ja kehyksessä jo olevan teoksesi voit ripustaa gallerian vaijerilla. Alustavasti voit käyttää seinäpintaa teoksillesi selityksineen yhden A2:n, kahden A3:n tai neljän A4:n verran.

Saat jäsenpalvelusta avainlaatikon koodin, jolla pääset sisälle Kamera-galleriaan, ilmoita aika sähköpostitse: jasenpalvelut@kameraseura.fi

Näyttelyaika: 10.5.–31.7.2022

TERVETULOA KAIKKIEN JÄSENTEN POP UP -NÄYTTELYYN!

Alkaa: 06.05.2022 - 00:00
Loppuu: 10.05.2022 - 23:59