Opintokerho 19.3. klo 18:00 – Käsisalamien käyttäminen

Sairaustapauksen vuoksi illan alkuperäinen ohjelma hieman muuttuu mutta pyrimme kuitenkin tutustumaan  yhdessä käsisalaman käyttämiseen.

Käsisalama on laite, jota jotkut rakastavat ja toiset välttävät. Opintokerhossa käydään läpi käsisalaman etuja ja mitä kaikkea mahtavaa salaman käyttö tuo valokuvausharrastukseen. Tapahtumassa demonstroidaan käsisalamakuvausta sekä esimerkkikuvien kautta kaikkea mitä  salamalla voi tehdä.

Tapahtuma on tarkoitettu Helsingin kameraseuran jäsenille.

Kameraseuran kerhoista Opintokerho on tarkoitettu sellaisille valokuvauksesta innostuneille, jotka kaipaavat ohjausta valokuvauksen perusteiden omaksumiseen. Kerhoilloissa käsitellään perusasioita toisinaan alkeista alkaen, toisinaan jotakin seikkaa syventäen. Tyhmää kysymystä ei ole, ja viisas osaa kysyä. Osallistujat voivat myös ehdottaa aiheita, joista olisivat kiinnostuneita kuulemaan luennon muodossa. Tervetuloa mukaan kuuntelemaan ja katsomaan kaikki aloittelijoista edistyneisiin!

Alkaa: 19.03.2024 - 18:00
Loppuu: 19.03.2024 - 20:00