Natura maaliskuussa: Haastekilpailu ”Luonnon taidetta” / Karakamerat esittäytyy

Maaliskuun tilaisuus tehdään yhteistyössä Karakameroiden kanssa. Ennen Haastekilpailua Karakamerat kertovat toiminnastaan kuvien kera.

Haastekilpailu 2024

Vuoden 2024 Haastekilpailun teemana on ”Luonnon taidetta”. Kilpailu järjestetään tällä kertaa yhteistyössä Karakameroiden kanssa. Kilpailun tuomarina toimii valokuvaava biologi ja tietokirjailija Antti Koli.

Kilpailuun saa osallistua enintään kolmella (3) yksittäisellä manipuloimattomalla JPEG kuvatiedostolla (ei kuvapareja eikä kuvasarjoja) osallistujaa kohti. Kuvien suosituskoko on leveys 1920 pix. ja korkeus 1080 pix. Kuvatiedoston koko max. 6 megatavua. Kilpailuun voi osallistua missä tahansa kilpailussa aiemmin palkituilla luonto- ja ympäristöaiheisilla kuvilla, paitsi ei aiemmin tässä haastekilpailussa palkituilla kuvilla.

Huom! Naturan kilpailusäännöt ovat hieman muuttuneet tämän vuoden alusta. Kannattaa käydä tutustumassa niihin. Ne löytyvät alla olevan linkin kohdasta 11 Naturan kilpailut.

Linkki Naturan kuvakilpailuiden uusittuihin sääntöihin

Seuraavien kameraseurojen jäsenet saavat osallistua kilpailuun: Amatörfotografklubben i Helsingfors (AFK), Hyvinkään kameraseura (HK), Kameraseura ry (KS), Kara-Kamerat (KK), Laajasalon Valokuvaajat (LV), Lohjan Kameraseura ry (LKS), Olarin Kamerat (OK), Soukan Kamerat (SK), Tapiolan Kamerakerho (TK), Vantaan Fotokerho (VFK) ja Vihdin Kameraseura (VKS).

Kilpailukuvien latauslinkki

Valitse vasemmasta yläreunasta ”Natura” ja lue kuvien latausohjeet. Valitse kaikki max. kolme (3) kuvaa samalla kertaa ja täytä kaikki kysytyt kentät kunkin kuvan kohdalla.

Merkitse kuvien latausjärjestelmässä myös edustamasi seuran nimilyhenne, oman nimesi eteen (ks. lyhenteet yllä, esimerkiksi ”LV Kirsi Kuvaaja”).

Tämän jälkeen lataa kuvasi. Lataa-nappi löytyy vasemmalta ylhäältä. Kun olet laittanut kuvasi latautumaan, odota niin kauan, että kuvasi tulevat näytölle ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kilpailukuvat tulee ladata viimeistään perjantaihin 22.3.2024 klo 18.00 mennessä.

Tilaisuus järjestetään virtuaalitapahtumana Teamsin välityksellä.

Linkki tilaisuuteen

Alkaa: 26.03.2024 - 18:00