Maaliskuun opintokerho – Portugalin kuvausmatkat

Maaliskuun opintokerho – Portugalin kuvausmatka

Helmikuun opintokerhon mainonta jäi viime hetkeen, eikä se tavoittanut kaikkia kiinnostuneita. Siksi järjestimme mahdollisuuden tutustua maaliskuun opintokerhossa jälleen  Portugalin kuvausmatkoihin. Maaliskuun opintokerho järjestettiin hybridinä eli siihen pystyi osallistumaan siihen saapumalla paikalle Kameraseura ry:n tiloihin Eerikinkadulle tai etänä TEAMS:n kautta.

Maaliskuun opintokerhossa kameraseuran puheenjohtaja Reino Havumäki kertoi meille Suomen kameraseurojen liitto ry:n (SKsL ry) kuvausmatkoista Portugaliin. Tänä vuonna kuvausmatka toteutetaan 27.4.-5.5.

Kuvausmatkat sopivat kaiken tasoisille kuvaajille, aloittelijasta ammattilaiseen. Valokuvausretkien lisäksi matkan aikana tavataan myös paikallisia valokuvaajia.  Yksi matkan kohokohdista tänä vuonna on Avintesin valokuvafestivaalien avajaisiin osallistuminen.

Lisätietoa kuvausmatkasta löydät klikkaamalla tästä.

Alkaa: 15.03.2022 - 18:00
Loppuu: 15.03.2022 - 20:00