KURSSI – Opi loistamaan mallinohjauksessa jatko 18.11.

Ajankohta: Lauantai 18.11. klo 10.00–16.00.

Paikka: Ihana Elämys Oy:n studiolla Kalasatamassa, Helsinki. Saat ennen kurssia saapumisohjeet tiloihin.

Hinta: 105 euroa, Kameraseura ry:n ja SKsL:n jäsenet sekä Kamera-lehden kestotilaajat 89 euroa, alle 25-vuotiaat nuoret 53 euroa.

Kurssille otetaan korkeintaan 12 osallistujaa.

Ilmoittaudu ja maksa kurssimaksu etukäteen verkkokaupassa, jossa näet tarkemmat tiedot sekä onko kurssilla vielä tilaa:

ILMOITTAUDU KURSSILLE TÄÄLLÄ

KURSSIN SISÄLTÖ

Syväsukellus mallinohjaukseen. Tällä kurssilla saat vinkkejä ja neuvoja muotokuvauksen onnistuneeseen ohjaamiseen. Opit kurssilla useita käytännössä toimivaksi testattuja poseerauksia, joita voit käyttää muotokuvauksen kaikilla alueilla.

Jatkokurssi on tarkoitettu kuvaajille, joilla on jo kameratekniikka ja studiotyöskentelyn perusteet hallussa.

Workshopissa käydään ensin läpi mallinohjauksen perusteita, filosofiaa sekä käytännön poseerauksia ja sen jälkeen osallistujat pääsevät harjoittelemaan mallinohjausta ja kuvaamaan Mirkun ja Niinan ohjauksessa. Lopuksi käydään läpi kuvia ja annetaan palautetta halukkaille.

Jatkokurssilla saat kuvattua itsellesi uutta portfoliomateriaalia. Kuvattavana on kaksi ulkopuolista mallia ja käytettävissä on kaksi valmiiksi rakennettua studiokuvauspaikkaa valaistuksineen. Pääset myös näkemään miten ammattikuvaajat ohjaavat kuvaustilannetta.

Kurssin opettajista, Mirkusta ja Niinasta on sanottu, että he ovat poikkeuksellisen lahjakkaita ohjaamaan ihmisiä kuvaustilanteessa sekä luomaan turvallisen ja välittömän tunnelman. Heillä on yhteensä yli 30 vuoden kokemus ihmisten kuvaamisesta ja kuvattuja ihmisiä on kertynyt vuosien varrella tuhansia. He tietävät siis mistä on kysymys, kun puhutaan kuvausjännityksestä ja sen helpottamisesta, kuvattavana olemisesta ja toimivista poseerauksista. Nyt he jakavat oppejaan ja näyttävät, miten sinäkin voit loistaa mallinohjauksessa!

OPETTAJAT

Opettajina toimivat Mirkku Merimaa ja Niina Stolt Ihana Elämys Oy:stä. Mirkku ja Niina ovat perustaneet suositun Ihana Nainen -elämyksen & muut ihanat elämyksensä näyttääkseen, että jokainen on ihana ja arvokas juuri sellaisena kuin on ja että jokaisesta saa kauniita kuvia. He ovat perustaneet myös yhteiskunnallisen #älämahdumuottiin-taideprojektin, jotta kenenkään ei tarvitsisi kokea olevansa vääränlainen. Heidän missionsa on, että ihminen tulee näkyväksi itselle ja muille ja oppii rakastamaan itseään.

Alkaa: 18.11.2023 - 10:00
Loppuu: 18.11.2023 - 17:00