SKsL:n Teemanäyttely 2019

SKsL:n 2019 Teemanäyttelyn ”Tila” kuvien lataamisaika on alkanut 1.8. ja päättyy 15.9. klo 24.00.

Mitä sana ”tila” tuo sinulle mieleen? Maatila, mielentila, fyysinen tila, siunattu tila, tilan puute, ylenpalttisesti tilaa, tilateos, teostila…. Siirry pois ahtaasta ajattelutilasta ja anna mielikuvituksellesi tilaa koko äärettömyys. Sieltä voi löytyä se sinun oma tilasi.

Kouvolan Kameraseuran toive näyttelyjärjestäjänä on, että kuvamaksut suoritetaan viimeistään kuvien viimeisenä lataamispäivänä eli 15.9.2019. Tämä helpottaa huomattavasti maksuliikenteen seuraamista.

Kuvien kokovaatimukset ovat samat sekä ripustettaville kuville että kuvasarjoille, eli  40 x 50 cm tai 30 x 40 cm, ja suurin sallittu paksuus 5 mm mahdollisine paspiksineen. Jokaisen kuvassa käytetyn elementin on oltava kameralla tuotettu ja kuvaajan itse kuvaama. Kuvassa ei siis saa olla esim kirjoitettua tekstiä. Kuvat, jotka eivät noudata näitä ohjeita joudutaan hylkäämään.

Lue lisää: Teemanayttely Tila 2019