100-vuotisjuhlanäyttely

Kameraseura ry täyttää sata vuotta vuonna 2021. Juhlan kunniaksi järjestetään Kameraseura ry:n jäsenten 2000-luvun vedoskuvien juhlanäyttely. Siinä esitellään ei-ammattimaisen valokuvauksen suuntauksia ja tuloksia. Näyttely ripustetaan Helsingin Kaapelitehtaalle Valssaamo-saliin syyskuussa 2021.

Kiitos kuvista – näyttelyn valmistelu etenee

Näyttelyyn ladattiin ehdolle yhteensä noin 1060 kuvaa 83 kuvaajalta. Kiitos kaikille kuvia näyttelyyn tarjonneille.

Näyttelyyn valitaan seuran ulkopuolisen tuomariston avulla noin 150 valokuvateosta. Näyttelykuvat tuomaroidaan talvella 2021, jonka jälkeen kootaan ja tarvittaessa tulostetaan näyttelykuvien vedokset.

Lisätietoja

Muusta juhlavuoden näyttelytoiminnasta löytyy kootusti tietoa tältä nettisivulta.

Mahdolliset lisätiedustelut voit lähettää sähköpostiosoitteeseen: 100v.nayttely@kameraseura.fi.
(Laila Alanen ja Jari Mankinen sähköpostin käsittelijöinä). Tästä linkistä pääset sivulle jossa on yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia.

Kameraseuran verkkosivuille päivitetään ajantasaista tietoa kun valmistelu etenee.

Näyttelytoimikunta

Antti Sorva, ”Uusi aamu” julistekuva