AIKA-näyttely

Kameraseura ry:n jäsenten perinteinen vuosittainen kevätnäyttely vedoksille on järjestetty viime vuosina teemoitettuna. Vv . 2016-2019 teemoina olivat Vesi, Tuli, Ilma ja Maa, nuo muinaisten kreikkalaisten ”alkuaineet”. Tänä vuonna 2020 teemana oli Aika.

Valokuvaaja Aapo Huhta arvioi Kameraseura ry:n perinteisen kevätnäyttelyn vedokset. Hän valitsi 17 teosta 86 kuvasta, yhdeksältä kuvaajalta. Teoksia näyttelyyn hyväksyttiin seuraavilta kuvaajilta: Matti Autio, Vesa Jakkula, Jari Mankinen, Pekka Nisula, Tiina Pohjanpelto, Antti Sorva, Sari Teräväinen, Eija Visavuori ja Juhani Visavuori.

Ajalle 3.4.-10.5.2020  Kamera-galleriaan suunniteltu vedosnäyttely jouduttiin kuitenkin koronaviruksen takia peruuttamaan. Kameraseura ry:n näyttelytoimikunnan  tarkoitus on  järjestää se joskus myöhemmin. Alla voit katsoa joitain näytteitä näyttelyssä olleista teoksista.

AIKA-näyttelyn kuvat [”klikkaa” alla olevaa kuvaa; voit siirtyä kuvaesityksessä mm. nuolinäppäimillä eteenpäin  ja taaksepäin . Laitteesta ja selaimesta riippuen voit katsella kuvia koko ruudun -tilassa.]: