Varaus- ja peruutusehdot

Voit käyttää maksullisia palvelujamme, mikäli olet vähintään 18-vuotias tai sinulla on huoltajasi lupa.

PERUUTUSEHDOT KOULUTUS

ASIAKAS

Kurssipaikan ostavilla peruutusoikeus on 10 päivää ostotapahtumasta, edellyttäen että osto tapahtui yli 30 vuorokautta ennen kurssin alkua.

Myöhemmin tehdyssä peruutuksessa kurssimaksua ei palauteta eikä käyttämättömiä kurssikertoja hyvitetä, mutta kurssin voi siirtää toiselle henkilölle (ei kesken kurssin). Sairauden johdosta kokonaan hyödyntämättä jääneen kurssipaikan voi lääkärintodistuksen esittämällä siirtää toiselle, vastaavan hintaiselle, saman kauden (kevät/syksy) kurssille, mikäli tilaa on.

Peruutus pitää aina tehdä kirjallisesti Kameraseuran jäsenpalveluun. Peruutusta ei voi tehdä kurssin opettajalle.

Asiakkaalle räätälöidyt kurssit laskutetaan vahvistuksen jälkeen ja ne voi perua kuluitta, kun kurssiin on yli 30 päivää aikaa.

JÄRJESTÄJÄ

Kurssi toteutuu, jos osallistujia on riittävästi. Kurssin peruuntumisesta ilmoitetaan viimeistään viisi päivää ennen kurssin alkua. Mikäli kurssi ei toteudu, palautetaan kurssimaksu.

Force majour -tilanteet tai esim. opettajan sairastuminen: Opettajan ollessa estynyt tilalle pyritään järjestämään toinen opettaja. Mikäli tämä ei onnistu esim. kurssin erityisluonteen takia, kurssi pyritään siirtämään toiseen ajankohtaan. Mikäli siirtyvä ajankohta ei sovi osallistujalle, voidaan kurssimaksu palauttaa kokonaan tai osittain.

Kameraseura ry ei vastaa peruutuksista mahdollisesti aiheutuvista muista osallistujan lisäkuluista.

Kameraseura ei vakuuta kursseille osallistujia, joten osallistujilla on haluttaessa oltava oma vakuutus myös kuvauskalustolleen.

TILAVARAUKSET JA KÄYTTÖMAKSUT

Jäsenille myynnissä olevat tilavaraus- ja muut käyttömaksut ovat voimassa 12 kuukautta maksupäivästä. Käyttämättä jääneitä maksuja ei hyvitetä.

Studiovarausten peruutukset: Varattu aika on peruttava vähintään 2 vuorokautta (48 h) ennen varausta. Muutoin siitä on maksettava täysi hinta.

Katso tarkemmat varaus- ja peruutuskäytänteet kunkin tilan tiedoista: digityöhuonepimiöstudio.

JÄSENMAKSUT

Kameraseura ry:n jäsenmaksut laskutetaan kalenterivuosittain.

Hallitus voi katsoa jäsenen eronneeksi yhdistyksestä, ellei hän ole maksanut jäsenmaksuaan kuukauden kuluessa sen erääntymisestä. Muistutusten välttämiseksi  ilmoita eroamisesta kuitenkin mieluiten suoraan lomakkeella .

Mahdolliset liikamaksut kohdistetaan tuleviin jäsenmaksuihin. Haluttaessa maksetaan liikasuoritus takaisin vähennettynä käsittelymaksulla ja pankin veloittamalla kululla.