Kutsu Kameraseuran kevätjuhlaan

TERVETULOA KEVÄTJUHLAAN 10.5.2022 klo 18–24

Toukokuun kuukausikokouksen yhteydessä vietetään parin vuoden tauon jälkeen taas seuran kevätjuhlaa! Paikkana ravintola Hima & Sali Kaapelitehtaalla.

Kevätjuhla on Kameraseuran jäsenille ja henkilökunnalle. Tilaisuuteen mahtuu 60 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Seura kustantaa osan illallisbuffetista, hinta jäsenille on 15 euroa / henkilö. Ruokajuomat maksetaan itse.

OHJELMA:
klo 18 Harri Pälvirannan esitys
klo 19 Buffet-illallinen, ks. menu

Kevätjuhlan yhteydessä vieraamme on valokuvataiteilija ja tutkija Harri Pälviranta. Hän on valmistunut valokuvataiteen tohtoriksi Aalto-yliopistosta. Pälviranta on käsitellyt kuvissaan muun muassa pahoinpideltyjä ihmisiä, jota hän pohtii teoksissaan ja väitöskirjassaan.

Ilmoittaudu ja lunasta illalliskorttisi verkkokaupasta 5.5. mennessä:
www.kamera-lehti.fi/kauppa/kameraseuran-kevatjuhla-2022/

Toimi nopeasti, sillä mukaan mahtuu vain rajoitettu määrä juhlijoita! Ja huom. Toimihenkilöille on tullut erillinen kutsu sähköpostiin.

Kameraseura ry
Hallitus

PS. Eerikinkadun Kamera-galleriassa järjestetään samaan aikaan pop up -näyttely, joka korvaa toukokuun kuukausikilpailun. Lue tapahtumasta lisää täältä.