Teemana ”Rituaali” 11/23

Kuvat viimeistään la 4.11.

Marraskuun kuvakilpailun aihe Teemassa on ”Rituaali”. Kilpailuun voivat osallistua kaikki Kameraseuran jäsenet enintään kolmella (3) digitaalisella teoksella. Kilpailupisteet kerryttävät Vuoden kuvaaja -kilpailun pistesaldoa.
Kuvankäsittely ja manipulointi vapaa. Kuvatiedostojen suositeltava koko on noin 3840 x 2160 pikseliä. Suositeltava väriavaruus on sRGB. Kilpailussa noudatetaan Kameraseuran kilpailusääntöjä.

Wikipedian artikkeli selventää Rituaalin käsitettä.

Anna kuvatiedostoillesi nimi (Sukunimi Etunimi – Kuvan nimi) ja lähetä se viimeistään lauantaina 4.11.2023 osoitteella ks.teema@gmail.com. HUOM! Jos lähetyspäivänä ei ole tullut vastaanottokuittausta, niin kokeile lähettää WeTransferilla. Jos lähetys epäonnistuu, kuvatiedostosi koko saattaa ylittää sähköpostiohjelman enimmäiskoon. Kannattaa pienentää kuvien ”painoa” pakkaamalla hieman tai vähentämällä pikselimäärää.