Kameraseura muuttaa Kaapelitehtaalle

Kevät jatkuu Kameraseurassa muutosten merkeissä. Maaliskuu on viimeinen kuukausi, kun kokoonnumme Kamera-galleriassa Eerikinkadulla.

Näin löydät Kameraseuran Kaapelitehtaalta:

Huhtikuussa toimintamme jatkuu uusissa toimitiloissa Kaapelitehtaalla muiden luovien toimijoiden keskuudessa. Myös toimistomme Pasilasta muuttaa mukana, ja ennestäänhän tiloista löytyy Galleria West.

Nyt onkin siis aika käydä keräämässä Eerikinkadulla vielä mahdollisesti säilössä olevat omat näyttely- ja kilpailukuvat talteen, pois muuttorumban alta.

Tule muuttotalkoisiin! Purkamista, pakkaamista, kuljetusta, rakentamista. Tunninkin avusta on iso ilo, kun tekemistä on paljon. Talkoot alkavat ensi viikolla toimiston kalusteiden purkamisella. Tarkemmat ohjeet ja ilmoittautuminen.

Huom. Studio jatkaa toistaiseksi vanhalla paikallaan Hietalahdenkadulla ja pimiö Runeberginkadulla.

Alustava suunnitelma tilan kalustamiseksi. Kokoustilan sijainti on kaksi kerrosta Kameraseura Galleria West -näyttelytilamme yläpuolella.

Kameraseuran kokoustilan sijainti Kaapelitehtaan B4 käytävällä