SKsL:n vuosinäyttely 2016

Nyt kaikki mukaan valokuvauksen harrastajien suurtapahtumaan! Lähetetään yhdessä kuvat Liiton vuosinäyttelyyn!

Suomen Kameraseurojen Liiton vuosinäyttely 2016 järjestetään Lappeenrannassa Saimaan Kameraseura ry:n isännöimänä.

Kuvien lähettäminen

A-sarja (vedokset) sekä C-sarja (muut kuvamuodot)

Kameraseura ry postittaa A ja C sarjan kuvateokset yhteislähetyksenä. Tuo omat kuvasi tammikuun aikana Kamera-galleriassa olevaan lähetyslaatikkoon, viimeistään Näyttelykuvaajien kokoukseen maanantaina 25.1.2016. Kuvien mukana tulee olla kuvaluettelo, jossa lisäksi mainittuna oma jäsenseura Kameraseura ry. Mikäli kaipaat lisätietoja ja ohjeita, laita viestiä osoitteeseen: nayttelykuvaajat@kameraseura.fi.

B-sarja (digitiedostot)

Lataus tapahtuu omatoimisesti. Latausaika on 1.1.2016 – 31.1.2016 linkistä http://upload.sksl.fi/.

Tiedoston ominaisuudet: 300 dpi, pitkä sivu 2400 pikseliä. Tiedostot nimetään siten, että tiedostonimestä voi yksilöidä kuvaajan ja teoksen (esim. keijo_kuvaaja-luonto.jpg, jos kuvaajan nimi on Keijo Kuvaaja ja teoksen nimi Luonto).

Osanottomaksut Kameraseura ry kustantaa näyttelylähetyksen vedosten yhteispostituksen. Muut maksut jokainen hoitaa itsenäisesti seuraavan ohjeen mukaisesti:

Kuvamaksu on neljä (4) euroa/teos. Näyttelyn avajaispäivänä 2.4.2016 alle 30-vuotiailta henkilöiltä kuvamaksu on kaksi (2) euroa/teos. Kuvamaksut maksetaan  tilille FI53 4108 0010 0870 40, saajaksi merkitään Saimaan Kameraseura ry. Viestiosaan merkintä: Vuosinäyttely 2016 ja henkilön nimi, jonka maksusta on kyse, sekä kuvateosten määrä (ladatut digitiedostot ja vedokset yhteenlaskettuna).

Vuosinäyttelyssä noudatetaan yleisiä SKsL:n vuosi- ja teemanäyttelysääntöjä.