Night and Low Light Photography

Kutsu ”Night and low light photography”- valokuvakilpailuun ja näyttelyyn yhdessä Fotoklub Zagrebin kanssa

Kameraseura järjestää yhdessä Fotoklub Zagrebin kanssa näyttelyt syksyllä 2015 sekä Helsingissä että Zagrebissa. Näyttelyteemaksi on sovittu Night and low light photography.

Meidän suomalaisten näyttely on Kamera-galleriassa 2.-16.10.2015, jonka jälkeen marraskuussa suomalaisten teokset ovat näyttelyssä Zagrebissa. Zagreb Fotoklubin kuvat ovat vastavuoroisesti esillä Kamera-galleriassa 4.-31.12.2015.

Kutsumme kaikki Kamereseuran jäsenet osallistumaan tähän kansainväliseen valokuvakilpailuun. Jäsenet voivat lähettää näyttelyyn ehdolle 4 yksittäistä kuvaa. Kuvat tulee toimittaa digitaalisina 21.8.2015 mennessä sähköpostitse osoitteeseen galleria@kameraseura.fi. Näyttelyyn valituille ilmoitamme hyväksynnästä 7.9.2015 mennessä. Näyttelyyn hyväksytyt kuvat pyydämme toimittamaan printteinä Kamera-galleriaan tai postitse osoitteeseen Lastenkodinkuja 1, 00180 Helsinki, 21.9.2015 mennessä. Kuoreen merkintä ”Night and low light photography.” Printit kehystetään 40 cm x 50 cm kehyksiin ilman paspiksia. Printeissä käytetään ”feikkipaspiksia” eli tulostetussa kuvassa on paspis valmiina.

Kuvat näyttelyyn valitsee Kameraseuran näyttelytoimikunta (5 hlöä).