Natura huhtikuussa: Pirjo Lindfors ”Suomen Luonnonvalokuvaajat” / Kuvaparikilpailu

Huhtikuussa Suomen Luonnonvalokuvaajat SLV ry:n puheenjohtaja Pirjo Lindfors tulee esiintymään Naturassa. Pirjo kertoo yhdistyksen toiminnasta, Vuoden luontokuva -kilpailusta sekä luontokuvaamisen eettisistä periaatteista. Näemme myös kuvakavalkadin Pirjon omia kuvia.

Kuvaparikilpailu

Kilpailuun voi osallistua enintään kahdella (2) luonto- tai ympäristöaiheisella JPEG-kuvaparitiedostolla. Yhden kuvatiedoston maksimi koko on 10 megatavua. Kukin kuvapari tulee sijoittaa yhteen kuvatiedostoon. Tässä linkki vuoden 2018 kuvaparikilpailun palkittuihin, joista voi katsoa mallia kuvaparien sijoittamisesta yhteen tiedostoon.

Valitse vasemmasta yläreunasta ”Natura” ja lue kuvien latausohjeet. Valitse ja lataa molemmat kaksi (2) kuvaparia samalla kertaa ja täytä kaikki kysytyt kentät kunkin kuvan kohdalla. Tämän jälkeen laita kuvasi latautumaan. Lataa-nappi löytyy vasemmalta ylhäältä. Kun olet laittanut kuvasi latautumaan, odota niin kauan, että kuvasi tulevat näytölle ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kilpailukuvat tulee ladata perjantaihin 19.4.2024 kello 18 mennessä!

Kilpailukuvien latauslinkki

Alkaa: 23.04.2024 - 18:00