ETÄKURSSI: Valokuvauksellinen henkilövalaisu – tarkenna studiohenkilövalaisua, to 8.2. klo 18–20

Ajankohta: To 8.2. klo 18.00–20.00.

Paikka: Teams-etäyhteys, kaikki eri puolilta Suomea ovat tervetulleita mukaan!

Hinta: 20 euroa. Kameraseura ry:n ja SKsL:n jäsenet sekä Kamera-lehden tilaajat 15 €, alle 25v nuoret 10 €.

ILMOITTAUDU KURSSILLE TÄÄLLÄ.

Haluatko liittyä Kameraseura ry:n jäseneksi ja hyödyntää jäsenalennuksen? Liity nyt: https://kameraseura.fi/liittymislomake/.

KURSSIN SISÄLTÖ

Oletko jo kuvannut jonkin verran henkilöitä studiossa ja kaipaat lisää vinkkejä siihen, mitä huomioida henkilövalaisun kehittämisessä valokuvauksellisemmaksi, kolmiulotteisemmaksi ja kasvojen muodot pyöreästi esiin tuovaksi?

Tässä webinaarissa kurssin vetäjä käy läpi konkreettisesti valaisten läpi yksityiskohtia, joita huomioimalla ja harjoittelemalla etenet valaisutaidoissasi. Tämä webinaari on täsmäisku henkilövalaisun yksityiskohtiin studiossa.

Webinaari lähetetään Kameraseura ry:n studiosta.

OPETTAJA

Tiina Puputti, valokuvakouluttaja

Docendo on julkaissut kolme Tiinan kirjoittamaa kirjaa: Valaise tarina kuvaksi – Henkilökuvaus studiossa ja miljöössä (2021),  Valo ja valaisu – Henkilökuvaus studiossa ja miljöössä (2012) ja  POSE – Mallin asento ja ohjaaminen henkilökuvauksessa (2015).

Alkaa: 08.02.2024 - 18:00
Loppuu: 08.02.2024 - 20:00