Ohjeet Kamera-lehden verkkopalveluihin

Kameraseura ry:n jäsenmaksuun sisältyy pääsy Kamera-lehden verkkopalveluun, josta löydät kaikki lehden artikkelit vuodesta 2016 alkaen. Luettavanasi on myös koko näköislehtien arkisto vuosikerrasta 2013 alkaen.

Jäsenmaksuun sisältyy myös omalle koneelle ladattava näköislehden pdf-vuosikerta. Jäsenenä saat erillisen koodin kunkin vuosikerran lataamiseen alkaen vuosikerrasta 2023.

Alta löydät ohjeet, miten saat nämä edut käyttöösi.

Kamera-lehden verkkopalvelun lukuoikeus

Kamera-lehden verkkosivujen suljettua sisältöä voit jäsenenä tai lehden tilaajana käyttää, kun kirjaudut tunnuksillasi lehden sivuille.

Luo ensin tili verkkopalveluun, ellei sinulla ole sitä jo, katso ohje. Muista lisätä tilaajanumero = asiakasnumero. Tilin luomisen jälkeen sinulla on automaattisesti lukuoikeus lehden artikkeleihin. UUSI JÄSEN: saat asiakasnumerosi jäsenlaskun yhteydessä.

Huom: lukuoikeus aktivoituu automaattisesti, kun rekisteröityessä lisäät tietoihisi asiakasnumerosi.

Samalla sinulle aktivoituu lukuoikeus näköislehtien arkistoon. Näköislehtien latausoikeutta varten: lue seuraava ohje pdf-vuosikerrasta.

Lataa pdf-vuosikerta

Jäsenenä tai lehden tilaajana käytössäsi on Kamera-lehden verkkopalvelun lisäksi koko Kamera-lehden näköislehtien arkisto (vuosikerrat 2013 lähtien). Pääset lukemaan näköislehtiä yksinkertaisesti kirjautumalla verkkopalveluun (ks. ohje yllä). Näköislehdet löytyvät Tuotekirjastostasi (löytyy etusivulta nimesi alta).

JÄSENETU: Jos lisäksi haluat ladata lehtiä pdf-muotoisina koneellesi luettavaksi, joudut ”ostamaan” tuotteen verkkokaupasta. Tämän voit tehdä 2023 vuosikerrasta alkaen. Ostetut lehdet säilyvät tililläsi/ ladatut koneellasi myös, jos jäsenyytesi päättyy.

Ostamista varten toimi seuraavasti (HUOM: tee tämä vasta saatuasi kyseisen vuoden jäsenlaskun, josta löydät alennuskoodin).

1. Luo ensin tili verkkopalveluun, ellei sinulla ole sitä jo, katso ohje. Muista lisätä tilaajanumero = asiakasnumero. UUSI JÄSEN: saat asiakasnumeron jäsenlaskun yhteydessä.

2. Siirry verkkopalvelussa kauppaan ja lisää tuote PDF-vuosikerta 2023 ostoskoriisi.

3. Siirry kaupan kassalle. Täytä puuttuvat yhteystietosi.

4. Lisää ”Alennuskoodi” -kohtaan tämän vuoden jäsenlaskulla tuleva koodisi, jolloin hinnaksi muuttuu nolla euroa.

5. Hyväksy tilausehdot ja paina ”Siirry maksamaan”.
Tuote latautuu tilillesi ilman, että ohjaudut varsinaisiin maksujärjestelmiin.

Vuosikerran sisältämät pdf:t latautuvat tämän jälkeen tilillesi automaattisesti aina lehden ilmestyessä ja säilyvät verkkopalvelussa tililläsi toistaiseksi. Saat uudesta lehdestä aina ilmoituksen sähköpostiisi. Voit myös ladata pdf:t koneellesi, joten et tarvitse lukemiseen jatkuvaa verkkoyhteyttä.

Tilaa paperilehti

Mikäli haluat Kamera-lehden myös kotiin kannettuna, saat vuosikerran erikoishintaan 55 €, laskutus puolen vuoden erissä (vain Kameraseura ry:n jäsenille 2023, kotimaan tilaukset).

Miten nämä näkyvät tilaustiedoissa?

• Kameraseuran jäsenyys ja lehtitilaus ovat kaksi eri asiaa.
    • Jäsenyys näkyy tilaustiedoissa omana rivinään, eikä eri jäsenetuja (kuten pdf-lehti) ole lueteltu tietojen yhteydessä.
    • Kamera-lehden tilaaja ei ole automaattisesti seuran jäsen, joten lehtitilaus näkyy omana rivinään. Tietoihisi tulee siis näkyviin jäsenyyden lisäksi  erillinen lehtitilaus, jos sellaisen erikseen tilaat. Ellet ole seuran jäsen, tiedoissasi näkyy vain lehtitilauksesi.

Mikäli näistä heräsi kysymyksiä, olethan yhteydessä jäsenpalveluumme:

Puh. 0400 802 098 (ti & to klo 10-12)
jasenpalvelut (at) kameraseura.fi

Kirjautumisten osalta voit kysyä neuvoa myös toimihenkilöiltä kerhotapaamisissa.

Antoisia lukuhetkiä!