Kevätnäyttely Luonto ja ihminen

Kameraseura ry:n kevätnäyttely Luonto ja ihminen 2.–28.4.2022

Kameraseuran oman kevätnäyttelyn aiheena tänä vuonna on Luonto ja ihminen. Kuvaajille on annettu vapaat kädet kuvaamiseen, aiheen käsittelyyn sekä myös mahdollisuuteen muokata kuvia.

Näyttelyyn lähetetyistä 123 teoksesta ja 37 osallistujasta valikoitui näyttelyyn 55 teosta 26 kuvaajalta. ”Teknisesti laadukkaita kuvia oli paljon ja aihetta oli myös onnistuneesti lähestetty monesta eri näkökulmasta”, totesi näyttelyn tuomari Suomen Luonto -lehden Art Director Marika Eerola.

Näyttelyssä ovat mukana:
Lea Horto, Jan Ekström, Risto Heikkilä, Marit Henriksson, Vesa Jakkula, Klaus Kannas, Paula Kauppi, Raimo Ketolainen, Ari Komulainen, Sami Kontto, Jukka Kuusela, Eila Lassus, Olli Philippe Lautenbacher, Henna Lundenius, Miikka Maijala, Jari Mankinen, Iiris Niemi, Vesa Papunen, Risto Pilvi, Tiina Pohjanpelto, Minna Rapeli, Vesa  Rauhala, Margarita, Simonova, Antti Sorva, Eija Visavuori ja Juhani Visavuori.

Kameraseuran kevätnäyttely on perinteinen, jo merkittäväksi kasvanut tapahtuma, jossa seuran jäsenet voivat kohdata yhteisen teeman äärellä. Vuosittaisen tapahtuman järjestää Kameraseuran näyttelytoimikunta.

Tervetuloa näyttelyn avajaisiin keskiviikkona 6.4. klo 17 alkaen!

Alkaa: 02.04.2022 - 00:00
Loppuu: 28.04.2022 - 23:59