Opintokerho helmikuussa- käsisalamat

Opintokerhon kevään ensimmäisellä tapaamiskerralla Matti Autio kertoo käsisalamien käytöstä. Käsisalamien esittelyn jälkeen on aikaa vapaalle keskustelulle. Helmikuun Opintokerho pidetään TEAMSin välityksellä ja tapahtuma on seuran jäsenille. Kirjauduthan tapaamiseen koko nimelläsi (etunimi, sukunimi). Osallistu tästä linkistä.

Kameraseuran kerhoista Opintokerho on tarkoitettu sellaisille valokuvauksesta innostuneille, jotka kaipaavat ohjausta valokuvauksen perusteiden omaksumiseen. Kerhoilloissa käsitellään perusasioita toisinaan alkeista alkaen, toisinaan jotakin seikkaa syventäen. Tyhmää kysymystä ei ole, ja viisas osaa kysyä. Osallistujat voivat myös ehdottaa aiheita joista olisivat kiinnostuneita kuulemaan luennon muodossa. Tervetuloa mukaan kuuntelemaan ja katsomaan kaikki aloittelijoista edistyneisiin!

Alkaa: 16.02.2021 - 18:00
Loppuu: 16.02.2021 - 20:00