Valokuvaajan tekijänoikeudet

Tampereen Valokuvausseura ry järjestää jäsenilleen Teamsin välityksellä tekijänoikeusillan ja kutsuu kaikki SKsL:n jäsenseurojen jäsenet mukaan.

Liity tietokoneella tai mobiilisovelluksella mukaan napsauttamalla tätä.

Tervetuloa!

Tampereen Valokuvausseura ry
Raimo Korpela

ESITYKSEN AIHE:

Tekijänoikeudet ja valokuvaajan rahoitusmahdollisuudet | Mikko Säteri Finnfoto ry

Yli 2,5 miljoonaa suomalaista käyttää jotakin sosiaalisen median palvelua päivittäin. Niihin ladataan myös aikamoinen määrä kuvia päivässä. Vaikka keskiviikkona ei puhuta erityisesti somekuvista, puhutaan valokuvien tekijänoikeuksista, jotka somekuvien ottajillakin kuviinsa on. Kuvia kalastellaan myös monien lehtien kuvakilpailuihin, mitä asioita näissä kannattaa huomioida? Lisäksi kuulemme valokuvaajien rahoitusmahdollisuuksista. Finnfoto jakoi viime vuonna ison rahasumman apurahaa. Saajina olivat niin kameraseurat kuin yksittäiset henkilöt erilaisiin projekteihinsa. Erityisesti näinä aikoina nämä rahat auttavat meitä eteenpäin. Tule kuulemaan, miten sinä ja teidän seuranne voisitte tästä hyötyä.

Finnfoto tekijänoikeusopas

Alkaa: 03.02.2021 - 18:00