Kuukausikokous 9.6.2020 – kuvien digitaalinen näyttely

Suolataan virtuaalisesti!

Kameraseura ei voinut tänä keväänä järjestää kevätjuhlia ja siihen yhteyteen kaavailtua pop-up-näyttelyä.

Mutta järjestetään täten erillinen digitaalinen ”SUOLATAAN” pop-up-näyttely. Kuvat esiteltiin 9.6.2020 järjestetyssä kuukausikokouksessa.

Kokoukseen osallistui etäyhteydellä 11 kameraseuralaista. Kuvia oli esillä yhteensä 25 kappaletta yhdeksältä kuvaajalta. Kiitos aktiivisuudesta ja osallistumisesta. Valtaosa kokouksessa esitellyistä kuvista on katsottavissa tällä sivulla syyskuun loppuun asti.

Mukavaa kesän alkua kaikille!

Sivun artikkelikuva: Jari Mankinen; Koronamaisemaa – Kodin ikkunasta on tullut kuvattua paljon, ja muutenkin lähiseudulla.

Erik Salo; Kalkkia
– Paraisten kalkkikaivos
Erik Salo; Gamla Malmen
– Paraisten vanhaa kaupunkia
Erik Salo; Tehdas
– Kalkkitehdas ja satamaa Paraisilla
Pekka Nisula; Peetu
– Mehiläistarhuri, joka pelasti pulasta ja nouti 25000 mehiläistä saunan viereisestä kuusesta
Pekka Nisula; Kesäkuu

Pekka Nisula; Lauantai-ilta
-Mihinkäs sitä muualle lauantai-iltana kun saunaan
Paula Lehtimäki; Rockistara
-Helsingissä rock-klubilla
Paula Lehtimäki; Stilleben
– Tallinnan Fotografiskaa vastapäätä olevassa valokuvapaikassa oli näyttelyn vaihto ja siivous
Paula Lehtimäki; Viipun vaapun
– Marketin seinustalla pyöräteline
Matti Autio; Kalatiira ja kala
-Poikkeustilan aikana on tullut ryhdyttyä lintukuvaukseen lähimetsikössä ja rannalla
Matti Autio; Vino valotalo
Lux-festivaali, taustalla tuomiokirkko
Matti Autio; Nättelykävijät
-Kuva Tallinnan Fotografiska -reissulta
Niilo Anttonen; Käpylä 1
Niilo Anttonen; Käpylä 2
Niilo Anttonen; Käpylä 3
Jan Ekström; Satu BW
Jari Mankinen; Skotlannin tuntureilla
– Perheen kanssa retkeilemässä Skotlannissa Loch Lomondin lähellä, 2014 toukokuussa

Copyright © All rights reserved.
Kaikkien kuvien oikeudet ovat tekijöillä. Osittainenkin lainaaminen ja linkittäminen on kielletty ilman oikeudenhaltijan lupaa.
Copyright Notice: All photos on the Kameraseura web site are copyrighted and may not be published, broadcast, rewritten or redistributed without permission.

Alkaa: 09.06.2020 - 18:00
Loppuu: 09.06.2020 - 21:00