17.-19.3.2017 KS Kuva & Kamera -messuilla

Osastollamme 5b41 on Personan organisoima ilmainen studiomuotokuvaus joka päivä (pe klo 12 alkaen).
Kamera-lehden vastaava toimittaja Minna Jerrman on paikalla pe klo 9-14 ja la klo 14-18.

Lisäksi valokuvaaja Tiina Puputti kertoo näyttelystään lehden osastolla otsikolla Hetken kuvia – näyttelykuvien viimeistely ja tulostaminen la 18.3. klo 16.30–17 ja su 19.3. klo 10.30–11.

Puheenvuorot Kuva & Kamera -lavalla:

Pe 17.3. klo 10.30–11.00, Kamerat ja objektiivit testissä, Kamera-lehden toimittaja Timo Ripatti kertoo lehden omasta testausjärjestelmästä, miten se toimii ja miten sen tuloksia voi lukea lehdestä. Esittelyssä on myös Kamera-lehden verkkopalvelun kautta näkyvä testien lisäaineisto.

Pe 17.3. klo 13.30–14.00, Mielikuvani – miten syntyy valokuvaajan henkilökuva. Kuvajournalisti Juha Laitalainen kertoo Kamera-lehden Mielikuvani-juttusarjan toteutuksesta, sekä sarjan pohjalta vuoden lopussa julkaistavasta kirjastaan (Musta Taide).

Pe 17.3. klo 15.30–16.30, Valokuvauksen ABC – Opi hyödyntämään uuden järjestelmäkamerasi kaikki mahdollisuudet – älä jättäydy automatiikan armoille! Kameraseura ry:n kouluttaja, valokuvaaja Reino Havumäki antaa lyhyen opastuksen valokuvauksen perusteisiin. Tule ja kuule samalla muusta Kameraseuran monipuolisesta toiminnasta.

__

La 18.3. klo 12.00–12.30, Mielikuvani – miten syntyy valokuvaajan henkilökuva. Kuvajournalisti Juha Laitalainen kertoo Kamera-lehden Mielikuvani-juttusarjan toteutuksesta, sekä sarjan pohjalta vuoden lopussa julkaistavasta kirjastaan (Musta Taide).

La 18.3. klo 14.00–15.00, Valokuvauksen ABC – Opi hyödyntämään uuden järjestelmäkamerasi kaikki mahdollisuudet – älä jättäydy automatiikan armoille! Kameraseura ry:n kouluttaja, valokuvaaja Reino Havumäki antaa lyhyen opastuksen valokuvauksen perusteisiin. Tule ja kuule samalla muusta Kameraseuran monipuolisesta toiminnasta.

__

Su 19.3. klo 12.00–13.00, Valokuvauksen ABC – Opi hyödyntämään uuden järjestelmäkamerasi kaikki mahdollisuudet – älä jättäydy automatiikan armoille! Kameraseura ry:n kouluttaja, valokuvaaja Reino Havumäki antaa lyhyen opastuksen valokuvauksen perusteisiin. Tule ja kuule samalla muusta Kameraseuran monipuolisesta toiminnasta.

Su 19.3. klo 14.30–15.00, Mielikuvani – miten syntyy valokuvaajan henkilökuva. Kuvajournalisti Juha Laitalainen kertoo Kamera-lehden Mielikuvani-juttusarjan toteutuksesta, sekä sarjan pohjalta vuoden lopussa julkaistavasta kirjastaan (Musta Taide)

Lue lisää Kuva&Kamera-messujen näytteilleasettajista, ohjelmasta, tarjouksista ja näyttelyistä uusimmasta digilehdestämme.