Suurpalkintokilpailu 2016

Toinen seuran tärkeimmistä kilpailuista lähestyy vauhdilla. Osallistu Suurpalkintokilpailuun 2016!

Kilpailusääntöjen mukaan vedosten maksimikoko on 40 x 50 cm (tai pinta-alaltaan vastaava) mahdollisine kehyspahveineen. Eli kilpailukuvissa voi olla mukana kehyspahvi, mutta se ei ole pakollinen. Vedoksen koko voi olla mikä tahansa kunhan se ei ylitä em. maksimikokoa.

Kilpailuissa voittaneet kuvat on viime vuosina olleet esillä myös seuran näyttelyissä. Näyttelyihin tulevien vedosten toivotaan olevan ripustusvalmiita seuran kehyksiin. (Katso Kilpailusäännöt, liite 2, VEDOKSET RIPUSTUSVALMIIKSI).  Linkki kilpailusääntöihin.

Toimita vedokset Kameraseuraan pe 4.11. klo 18 mennessä.

Tuomariksi on lupautunut entinen Kameraseura ry:n jäsen, pitkään Helsingin Sanomien kuvataidejournalistina toiminut Anu Uimonen.

Kilpailun tulos julistetaan kuukausikokouksessa ti 8.11.16.

Alustavasti on suunniteltu, että kilpailukuvista järjestetään näyttely viimevuotiseen tapaan TaideLaaksossa.