Teemanäyttelyyn mukaan

Teemanäyttely ”Luonnollisesti” Kouvolassa odottaa osallistujia

Kouvolan Kameraseura ry järjestää syksyn 2016 liiton teemanäyttelyn lokakuussa.
Tämän linkin takaa löydät ennakkotietoa näyttelyyn osallistumisesta sekä viikonlopun ohjelmasta.

KUVIEN LÄHETTÄMINEN

• Digitiedostot SKsL kuvaportaalin kautta: 1.8.2016 – 4.9.2016 (Huom. muuttunut tiedostokoko)
  • Vedokset: Lähetys: 1.8.2016 – 2.9.2016.

Kameraseura ry kokoaa jäsentensä vedokset yhteislähetykseen elokuun aikana niin, että vedokset tulee olla toimitettuna Lastenkodinkujalle gallerian keräyslaatikkoon viimeistään perjantaina 26.8. klo 12.

• Jokainen hoitaa omien kuviensa osallistumismaksut itsenäisesti Kouvolan Kameraseuran tilille ja liittää maksukuitin vedosten mukaan.
  • Vedosten mukaan jokainen myös liittää liiton lomakkeen, johon on listannut kaikki kuvansa (vedokset sekä mahdolliset tiedostot)

Lomakkeen alkuun tulevat tulevat yhteystiedot:
Yhdistys = Kameraseura ry
Yhteyshenkilö = jasenpalvelut@kameraseura.fi
Puhelinnumero = 09-6811 4914
Palautusosoite = Kameraseura ry, Lastenkodinkatu 5, 00180 Helsinki

Sarjat

Vedosten osalta huomioitavaa: Näyttelyluettelon printtausta varten hyväksytyistä vedoksista tullaan pyytämään tiedostot. Vedosten tietoihin toivotaan tekijän s-postiosoitetta tai puh.nroa. Katso muut ohjeet tarkasti näyttelyn sivuilta. Teemanäyttelyssä noudatetaan yleisiä SKsL:n vuosi- ja teemanäyttelysääntöjä.

Mikäli kaipaat neuvoja näyttelyyn osallistumisessa/lomakkeiden täyttämisessä tms., voit tulla esimerkiksi elokuun kuukausikokoukseen kuviesi kanssa.