Näyttelykuvaajat tammikuun kokous

Näyttelykuvaajien tammikuun tapaaminen oli poikkeuksellisesti Kanneltalossa, Leena Sarasteen luennon yhteydessä. Luennon aihe oli näyttelytoiminta, joten se oli kuin meille tehty. Siitä sai taustatietoa Kameraseuran ja Kameraseurojen Liiton näyttelytoiminnasta.

Luennon jälkeen näyttelykuvaajat jäivät keskustelemaan tulevasta toiminnasta ja jäsenhankinnasta. Totesimme, että kynnys tuntuu olevan aika korkealla. Jokainen näyttelykuvaaja on kuitenkin joskus astunut sen yli ja todennut, että ainoa keino peilata omaa osaamistaan on tuoda kuviaan rohkeasti esille, saada kannustavaa palautetta, oppia siitä ja lähettää kuviaan myös oikeiden tuomareiden nähtäväksi.

Tammikuusta alkaen näyttelykuvaajien vetäjätiimi muuttui. Jan Ekström tuli työpariksi Marjut Korhoselle.  Vuoden 2018 suunnitelmassa on saada lisää aktiivisia kävijöitä ja tuoda  kuvaajien harrastusta helpottavaa ohjelmatarjontaa.  Esim. asiaa tuomaroinnista, tulostamiseen liittyvää tietoa eri paperien ominaisuuksista ym. huomioonotettavaa.

Alkaa: 22.01.2018 - 17:30
Loppuu: 22.01.2018 - 20:00