Natura tammikuussa: Vesa Jakkula / Peruskuvakilpailu

Vuoden 2020 Naturan esimmäisenä vieraana on Vesa Jakkula. Vesa on Kameraseuran kilpailuissa erittäin hyvin pärjännyt monipuolinen kuvaaja, jolla on silmää nähdä mielenkiintoisia sommitelmia sielläkin, missä muuta eivät välttämättä huomaa mitään erityistä. Vesan esityksenä on ”65 vuotta kameran takana”. Näemme kuvia kuvaustaipaleen alkuajoilta digiaikaan asti.

Kuva: Vesa Jakkula – Naurulokkeja ei naurata

Peruskuvakilpailu kuvatiedostoille

Kilpailuun voi osallistua enintään kolmella (3) yksittäisellä luonto- tai ympäristökuva-aiheisella kuvatiedostolla. Ei kuvasarjoja eikä kuvapareja.
Säännöt kilpailuun: Naturan kuvakilpailuiden säännöt

Kilpailukuvien lataus seuraavan linkin kautta:
Kilpailukuvien lataus

Linkkiin mentyäsi paina vasemman yläkulman ”Natura” sanaa ja pääset lataamaan kuviasi. Lataa kaikki 3 kuvaa samalla kertaa ja täytä pyydetyt tiedot. Kuvien maksimikoko alle 10 megatavua. Kun olet painanut vasemmalta ylhäältä ”Lataa” painiketta, odota niin kauan, että kuvasi tulevat sivulle jälleen näkyviin ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kilpailukuvat tulee ladata perjantaihin 24.1.2020 klo. 18 mennessä!

Alkaa: 28.01.2020 - 18:00
Loppuu: 28.01.2020 - 21:00