Natura marraskuussa: Tuomas Heinonen / Vuoden luonto- ja ympäristökuvaajakilpailu 2021

Marraskuun pimeyteen tuo Naturassa valoa luontokuvaaja Tuomas Heinonen. Hänen esityksen aiheena on ”Läheltä ja laajasti”. Tulemme näkemään sellaisia luontokuvia mitä Tuomas ei ole tässä laajuudessa ja muodossa aikaisemmin julkaissut.

Tuomaksen kuvausten ykköskohde on ollut viime vuosina kaupunkiluonnon nisäkkäät ja linnut sekä maisemat. Nettisivuillaan hän kertoo: ” Luontokuvauksesta on tullut itselleni stressin poistaja. Mikään ei välillä ole parempaa kuin lähteä yksin metsään odottamaan kuka kurkistaa kolosta.”

Tänä vuonna Tuomaksen kuva metsäkauriista sai 1. sijan Kuusamo Nature Photo – kilpailussa Hannu Hautala – sarjassa. Tuomas on myös yksi Suomenojan luonto ry:n perustajajäsen.

Vuoden luonto- ja ympäristökuvaajakilpailu

Kilpailuun osallistutaan viiden kuvan kokoelmalla, joka ei ole kuvasarja (vain kuvatiedostot JPEG). Kokoelman tulee osoittaa kuvaajan monipuolista luonto– ja ympäristökuvauksen osaamista.

Yksittäisen kuvan maksimikoko on 10 MB. Kilpailussa noudatetaan Naturan ja Kameraseuran kilpailusääntöjä.

Natura kilpailuiden säännöt tästä linkistä

Lataa kaikki kokoelmasi 5 kuvaa samalla kertaa. Kun olet painanut vasemmalta ylhäältä ”Lataa” painiketta, odota niin kauan, että kuvasi tulevat sivulle jälleen näkyviin ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kilpailukuvien latauslinkki

Kilpailukuvat tulee ladata perjantaihin 19.11.2021 kello 18 mennessä!

Tapahtuma on virtuaalikokouksena Teamsissä.

Liity Microsoft Teams – tilaisuuteen tästä

Alkaa: 23.11.2021 - 18:00