Natura maaliskuussa: Hanna Westman / Haastekilpailu 2022 ”Valoa pohjolassa”

Tämän vuoden Haastekilpailu on toteutettu yhteistyössä Amatörfotografklubben i Helsingforsin (AFK) kanssa. Kerhon puheenjohtaja Catarina Söderström kertoo AFK:n toiminnasta.

Kuvaesityksen tulee pitämään Hanna Westman aiheenaan ”Miten ensimmäinen valokuvanäyttelyni syntyi?”. Hanna asuu Helsingissä, mutta viettää erittäin paljon aikaa Hangossa, missä hän on myös varttunut. Hän kuvaa luontoa lähiympäristössään. Hanna valmistui helmikuussa 2019 Axxellin luonnonvalokuvauskoulutuksesta ja hänen lopputyönään oli näyttelysuunnitelma kuvistaan Hangon rannoilta. Helmikuussa 2022 ”Hangon rantoja pitkin” näyttely Hangon kaupungintalon galleriassa vihdoinkin toteutui.

Tilaisuus järjestetään etänä Microsoft Teamsin välityksellä.

Tässä linkki Naturan tilaisuuteen

Hannan 360 dokumentaatio ”Hangon rantoja pitkin” -näyttelystä löytyy tämän linkin takaa.

Haastekilpailu 2022

Haastekilpailun teemana on ”Valoa pohjolassa”. Kilpailu järjestetään tällä kertaa yhteistyössä Amatörfotografklubben i Helsingforsin kanssa.

Kilpailuun saa osallistua enintään kolmella (3) yksittäisellä manipuloimattomalla kuvatiedostolla (ei kuvapareja eikä kuvasarjoja) osallistujaa kohti. Kuvien suosituskoko on leveys 1920 pix. ja korkeus 1080 pix. Kuvatiedoston koko max. 10 megaa. Kilpailuun voi osallistua missä tahansa kilpailussa aiemmin palkituilla luonto- ja ympäristöaiheisilla kuvilla, paitsi ei aiemmin tässä haastekilpailussa palkituilla kuvilla.
Huomioikaa Naturan kilpailusäännöistä erityisesti kuvien manipulointia rajoittavat säännöt.

Seuraavien kameraseurojen jäsenet saavat osallistua kilpailuun: Amatörfotografklubben i Helsingfors (AFK), Hyvinkään kameraseura (HK), Kameraseura ry (KS), Kara-Kamerat (KK), Laajasalon Valokuvaajat (LV), Olarin Kamerat (OK), Soukan Kamerat (SK), Tapiolan Kamerakerho (TK), Vantaan Fotokerho (VFK) ja Vihdin Kameraseura (VKS).

Kilpailukuvien latauslinkki

Valitse vasemmasta yläreunasta ”Natura” ja lue kuvien latausohjeet. Valitse kaikki max. kolme (3) kuvaa samalla kertaa ja täytä kaikki kysytyt kentät kunkin kuvan kohdalla.

Merkitse kuvien latausjärjestelmässä myös edustamasi seuran nimilyhenne, oman nimesi eteen (ks. lyhenteet yllä, esimerkiksi ”LV Kirsi Kuvaaja”).

Tämän jälkeen lataa kuvasi. Lataa-nappi löytyy vasemmalta ylhäältä. Kun olet laittanut kuvasi latautumaan, odota niin kauan, että kuvasi tulevat näytölle ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kilpailukuvat tulee ladata viimeistään torstaihin 17.3.2022 klo 18.00 mennessä.

Alkaa: 22.03.2022 - 18:00
Loppuu: 22.03.2022 - 21:00