Naturan huhtikuun tilaisuus ja Haastekilpailu on peruttu

HUOM! Huhtikuun Naturan tilaisuus ja Haastekilpailu ovat peruttu kokonaan! Haastekilpailu on seuraavan kerran maaliskuussa 2021 ja aiheena on edelleen ”Ihminen ja luonto”.

Tapio Karjalainen Vihdin Kameraseurasta tulee vieraaksemme esityksellään ”Kamtsatkan karhut”. Tapio oli heinäkuussa 2018 kuvaamassa karhuja Kamtsatkan niemimaalla Venäjällä niiden omassa elinympäristössään. Kamtsatkan niemimaalla on yli 10 000 karhua. Loppukesästä ne pyydystävät kutemaan nousevia lohia. Tapion esityksen lisäksi Vihdin Kameraseura esittäytyy tilaisuudessa.

Haastekilpailu 2020

Haastekilpailun teemana on ”Ihminen ja luonto”. Kuvassa tulee näkyä luonnon ohella jotain ihmisen aikaan saamaa.

Kilpailuun saa osallistua enintään kolmella (3) yksittäisellä manipuloimattomalla kuvatiedostolla (ei kuvapareja eikä kuvasarjoja) osallistujaa kohti. Kuvien suosituskoko on leveys 1920 pix. ja korkeus 1080 pix. Kuvatiedoston koko max. 10 megaa. Kilpailuun voi osallistua missä tahansa kilpailussa aiemmin palkituilla luonto- ja ympäristöaiheisilla kuvilla, paitsi ei aiemmin tässä haastekilpailussa palkituilla kuvilla.
Huomioikaa Naturan kilpailusäännöistä erityisesti kuvien manipulointia rajoittavat säännöt.

Seuraavien kameraseurojen jäsenet saavat osallistua kilpailuun: Amatörfotografklubben i Helsingfors (AFK), Hyvinkään kameraseura (HK), Kameraseura ry (KS), Kara-Kamerat (KK), Laajasalon Valokuvaajat (LV), Olarin Kamerat (OK), Soukan Kamerat (SK), Tapiolan Kamerakerho (TK), Vantaan Fotokerho (VFK) ja Vihdin Kameraseura (VKS).

Kilpailukuvien latauslinkki

Valitse vasemmasta yläreunasta ”Natura” ja lue kuvien latausohjeet. Valitse kaikki max. kolme (3) kuvaa samalla kertaa ja täytä kaikki kysytyt kentät kunkin kuvan kohdalla.

Merkitse kuvien latausjärjestelmässä myös edustamasi seuran nimilyhenne, oman nimesi eteen (ks. lyhenteet yllä, esimerkiksi ”LV Kirsi Kuvaaja”).

Tämän jälkeen lataa kuvasi. Lataa-nappi löytyy vasemmalta ylhäältä. Kun olet laittanut kuvasi latautumaan, odota niin kauan, että kuvasi tulevat näytölle ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kilpailukuvat tulee ladata viimeistään perjantaihin 24.4.2020 klo 18.00 mennessä.

Alkaa: 28.04.2020 - 18:00
Loppuu: 28.04.2020 - 21:00