Natura lokakuussa: Emilia Milonoff / Hilin muistokilpailu kuvasarjoille

Lokakuussa Naturan vieraana on luontokuvaaja Emilia Milonoff ja hänen esityksenään on ”Kaupunkiluonnosta metsään”. Näin Emilia kertoo itsestään netissä: ”Suomalaisen luonnon taltiointi on intohimoni niin korvessa kuin kaupungissakin. Haluan välittää kuvillani sekä tunteen, että tarinan. Pyrin kuvaamaan eläimen elinympäristön sekä yksityiskohtia sen elämästä mukautuen niiden omaan rytmiin. Haluan nähdä oman itseni ulkopuolelle ja tietää miten eläin elää elämäänsä. Mikä meitä yhdistää ja mikä meidät erottaa.”

Hilin muistokilpailu kuvasarjoille (kuvatiedostot)

Kilpailuun voi osallistua korkeintaan kahdella (2) kuvasarjalla. Kuvasarjan (vähintään 3 kuvaa) kuvilla on oltava jokin yhteinen sisällöllinen tekijä. Yksittäisen kuvan maksimikoko on 10 MB. Kilpailussa noudatetaan Naturan ja Kameraseuran kilpailusääntöjä.

Naturan kilpailuiden säännöt

HUOM. TÄRKEÄÄ Kuvasarjan yksittäisten kuvien kuvatiedostonimet tulee nimetä seuraavalla tavalla:
< Kuvasarjan nimi> – <Kuvan järjestysnumero> – <Valinnainen kuvan nimi>
Esimerkiksi: ”Rantakalliot – 1 – Rantakalliot auringonlaskussa”

Kilpailukuvien latauslinkki

Linkkiin mentyäsi valitse yläpalkeista ”Natura” ja pääset lataamaan kuvasi. Lataa yksi kuvasarja kerrallaan. Kun olet valinnut kaikki kuvasarjan kuvat, paina vasemmalta ylhäältä ”Lataa”-painiketta. Odota sen jälkeen niin kauan, että kaikki kuvasarjasi kuvat tulevat sivulle näkyviin ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

HUOM! Kilpailukuvat tulee ladata keskiviikkoon 20.10.2021 kello 18 mennessä!

Tapahtuma on virtuaalikokouksena Teamsissä.

Liity Microsoft Teams – kokoukseen tästä

Alkaa: 26.10.2021 - 18:00