Natura: Lassi Kujala Sony-esittely – PERUTTU

Kameraseuran kerhotoiminta keskeytetään kuukauden ajaksi koronavirustilanteen vuoksi.

Tämä tilaisuus on peruttu. Seuraamme koronavirustilanteen kehittymistä ja etsimme uuden ajan.

Lue koko tiedote täältä.

Sony RX 10 m4 luontokuvauksessa ja Sony-kamerauutuudet

Kameraseuralla on tilaisuus tustua Sonyn valokuvauskameroiden uutuuksiin, ja erityisesti painopisteenä tilaisudessa on Sony RX 10 m4 -kameran käyttäminen luontokuvauksessa.  Illan vieraana ja Sony RX 10 -kameran asiantuntijana tunnettu, kilpailuissakin menestynyt luontokuvaaja Lassi Kujala. Lassi opastaa RX 10 m4:n – tuttavallisemmin ”Räksän” – käyttöön. Lassin kuvia voi katsoa täältä, sekä Facebookissa .Huom. Sony RX 10 -käyttäjät: jos tuotte oman kameranne mukaan tilaisuuteen, voi Lassi opastaa teitä ”kädestä pitäen” kameran säätöihin (luontokuvauksen näkökulmasta). Toivomme, että RX 10 -käyttäjät lähetätte etukäteen ilmoituksen osallistumisestanne sähköpostilla osoitteeseen natura(AT)kameraseura.fi. Muuten tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua ja tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Sonyn edustajana tilaisuudessa on Pessi Kauppila.

Myös kahvia, teetä ja keksiä on tarjolla. Tervetuloa!
Tilaisuuden järjestää Helsingin Kameraseura ry:n Natura-kerho yhdessä Tekniikkailta-kerhon kanssa.

Illan ohjelma – huomatkaa poikkeuksellinen tilaisuuden aloitusaika:

16.00 Sony avaus, Pessi Kauppila
16.15 Lassi Kujalan esitys ”Luontokuvaus kevyellä kalustolla”
16.45 kahvitauko, jonka aikana voi tutustua Sonyn kalustoon
17.00 perusteellinen Sony RX 10 m4 ominaisuuksien läpikäynti luontokuvaajan näkökulmasta
  jos osallistujille on omia RX 10 -kameroita niin voidaan käydä asetukset läpi
19.45 (noin) tilaisuuden päättäminen