Maaliskuun kuukausikokous

Kutsu Kameraseura ry:n sääntömääräiseen vuosikokoukseen

Aika:  Tiistai 13.3.2018 klo 18:00. Paikka: Seuran toimitila, Eerikinkatu 46, 00180 Helsinki

Vuosikokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

Esitetään hallituksen toimintakertomus (luettavissa täältä)
Esitetään tilinpäätös ja tilintarkastajien sekä toiminnantarkastajan lausunto
Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille
Valitaan hallituksen jäsen Jukka Toivion tilalle loppuvuodeksi 2018 (Jukka Toivio on ilmoittanut eroavansa Kameraseuran hallituksesta päivämäärällä 25.1.2018)
Julkistetaan Vuoden kuvaajan ja P. K. Jaskari –stipendin saajat
Hallitukselle ei ole esitetty muita vuosikokouksessa esille tuotavia asioita.
Illan vierailija muotikuvaaja Liisa Valonen kertoo työstään.

Liisa Valonen arvostelee myös valokuvakilpailun kuvatiedostoille. Kilpailussa noudatetaan Kameraseuran normaaleja kilpailuohjeita. HUOM! Kilpailuun voi osallistua enintään kahdella teoksella (kuvalla, kuvaparilla tai kuvasarjalla). Kilpailukuvat tulee ladata osoitteessa: https://kuvakilpailu.makecons.fi/upload.php viimeistään perjantaina 9.3.2018 klo 18.00.

Alkaa: 13.03.2018 - 18:00
Loppuu: 13.03.2018 - 21:00