Kuukausikokous helmikuu 2022

Kuukausikokoukset pidetään joka kuukauden toisena tiistaina alkaen klo 18.00.
Helmikuun vieras on Suomen Kameraseurojen Liiton, SKsL:n puheenjohtaja, valokuvaaja Jukka Kosonen,
jonka kotiseura on Saimaan Kameraseura ry. Jukka Kosonen on vaikuttanut pitkään kotiseurassaan, kuten myös SKsL:ssä. Liiton ja seurojen asioitten lisäksi hän esittelee omaa kuvaamistaan.
Tulkaa mukaan ja kysymään seurojen kuulumisia Jukalta!

HUOM! Kokous on pitkästä aikaa läsnäkokous!
Kokoonnumme Kameraseuran toimitiloissa, Eerikinkatu 46 mutta kokous myös striimataan verkkoon.

Linkki Teams-kokoukseen on tässä.

Illan peruskilpailu on vapaa-aiheinen kilpailu kuvatiedostoille. Teosten maksimimäärä on kaksi, joista toinen voi olla kuvasarja tai kuvapari. Kuvatiedostojen on oltava jpeg-muotoisia. Voit hyvin lähettää pienempiäkin tiedostoja, ne käyvät hyvin seuran AV-laitteiden kautta kuvien katseluun. Toivomme runsasta kuvaajajoukkoa!

Kilpailukuvat tulee ladata osoitteeseen: https://portaali.kameraseura.fi/upload.php  viimeistään perjantaina 4.2.2022 klo 20.00.

Seuraavat kuukausikokoukset:
ti 8.3.2022, peruskilpailu tiedostoille