Katukuvauspaneeli – kaikille avoin webinaari MA 8.4. klo 18–20.30

Ajankohta: Ma 8.4.2024 klo 18.00–20.30.

Paikka: Etäyhteys, linkki tallenteeseen .

Kameraseura ry:n jäsenillä on mahdollisuus tulla seuraamaan keskustelua paikan päälle.

Kaikille aiheesta kiinnostuneille avoin ja ilmainen paneelikeskustelu. Tule oppimaan katukuvauksesta ja samalla siihen liittyvistä eettisistä kysymyksistä.

HUOM.! Yleisöllä on 30.3. asti mahdollisuus esittää etukäteen panelisteille kysymyksiä, jotka huomioidaan teemoja tarkennettaessa. Siirry kysymyslomakkeeseen tästä.

Paneelissa mukana:

Markus Jokela, työuransa lehtikuvajournalistina toiminut kuvaaja, joka tekee nykyään katuvalokuvausta.

Kasperi Kropsu, itseoppinut valokuvaaja, jonka katukuvaustyylissä yhdistyvät dokumentaarisuus ja nostalginen estetiikka.

Jussi Pöllänen, tehnyt harrastuksekseen 10 vuotta katuvalokuvausta kaupunkiympäristöissä, pitää tärkeänä kuvaustilanteen autenttisuutta.

Paneelikeskustelu on osa Kameraseura ry:n aloittamaa sarjaa valokuvauksesta ja sen eettisyydestä. Sarjan edelliset keskustelut on käyty teemoilla Alastomuus valokuvassa sekä Luontokuvauksen eettisyys ja vastuullisuus, ja syksyllä 2024 keskustelu jatkuu teemalla AI – tekoäly valokuvauksessa.

Tervetuloa paneeliin!

Artikkelikuva: Jarkko Antikainen