ANNA JOULULAHJAKSI 100 VUOTTA KAMERASEURAA -KIRJA

Joulu on jo kohta nurkan takana ja monella meistä on mielessä myös joulukirjat. Merkityksellinen lahja voi olla myös sellainen, joka liittyy saajalle tärkeään harrastukseen tai mielenkiinnon kohteeseen. Anna läheiselle joululahjaksi kirja, tai voit ostaa sen myös itselle ja paketoida joulupakettiin!

Kameraseuran julkaisema 100 vuotta Kameraseuraa -kirja (ilm. 2021) on nappivalinta kameraseuralaiselle ja valokuvauksen ystävälle. Historioitsija Yki Hytönen on koonnut teokseen Kameraseuran tarinan ja sen vaiheet kiinnostavasti ja mukaansatempaavasti. Teoksen parasta antia on yhteisö- ja valokuvahistorian kartoittaminen hyvin koottuna ja jäsenneltynä viimeiseltä sadalta vuodelta. Aiheensa lisäksi teos on myös visuaalisesti kaunis.

Kirja hinta on 25 € ja postikulut 6 €. Tarjous on voimassa 31.12.2022 asti. Jos tilaat kirjan viimeistään 16.12., se ehtii aatoksi (Suomessa) perille.

Verkkokauppaosoite: https://kamera-lehti.fi/kauppa/100-vuotta-kameraseuraa/