Personan ja Tampereen Valokuvausseuran kuvauslauantai

Kuva Kaapelitehtaalta @jmiettinen.pic.fi, malli ja tyyli @outimarya

Tamperelaiset tulevat Personan vieraaksi 9.3. ja tuovat malleja mukanaan. Tapahtuma kestää 9 – 16:30, mutta voit liittyä mukaan myös lounastauon jälkeen klo 13. Kokoontuminen on kerhohuoneessamme Kaapelitehtaan B-rapun neljännessä kerroksessa. Jakaannumme useissa kuvausryhmissä Kaapelitehtaan alueelle, joten ilmoittaudu viimeistään 8.3., jotta osaamme huomioida sinut ryhmäjaossa. Lounastauko pidetään 12-13. Mainitse, jos aloitat vasta klo 13 tai jos aiot olla mukana vain osan aikaa. Mukaan tarvitset kameran ja halutessasi salaman tai muun valaisimen. Kaikkiin ryhmiin ei tällä kertaa riitä ohjaajia mukaan, joten varaudu itsenäiseen työskentelyyn ryhmäsi avustamana.
Ilmoittaudutko s-postilla   personat@kameraseura.fi   viimeistään 8.3. jotta voimme tehdä ryhmäjaon.
PS. Teemme vastavierailun Tampereelle syyskaudella.

Alkaa: 09.03.2024 - 09:00
Loppuu: 09.03.2024 - 16:30