KURSSI – Studioperehdytys

Ajankohta: Tiistaina 5.9.2023 klo 18.00–20.00

Paikka: Kameraseuran studio Kaapelitehtaalla, Tallberginkatu 1 B, 4. krs, Helsinki

Hinta: 20 euroa, nuoret alle 25-vuotiaat 10 euroa. Vain Kameraseura ry:n jäsenille tai jäseneksi liittyville.

Kurssipaikka tulee maksaa etukäteen verkkokaupassa, jossa näet myös onko kurssilla vielä tilaa:

ILMOITTAUDU KURSSILLE TÄÄLLÄ

Huom. Perehdytys on tarkoitettu henkilöille, joilla on jo vahva osaaminen studiokuvaamisen alueella, mutta jotka eivät ole käyttäneet Kameraseuran studiota. Ota oma kamera mukaan.

Perehdytyksen aikana käydään läpi Kameraseuran studiokäytännöt; kuinka vuokraus tapahtuu, mistä saa avaimet, mistä löytää varauskalenterin jne. Tutustutaan myös studion laitteistoon ja käytäntöihin studion puolella sekä turvallisuustekijöihin.

Perehdytyksen jälkeen jäsenillä on oikeus vuokrata Kameraseuran studiota sekä studion keikkasettiä. Tarvittaessa kouluttaja voi todeta, että kurssilainen tarvitsee perehdytyksen lisäksi peruskurssin hallitakseen laitteiden käytön turvallisesti. Henkilöt, jotka eivät ole kuvanneet studiossa aikaisemmin saavat oikeuden vuokrata studiota vasta käytyään studiokuvauksen perusteet -kurssin.

Alkaa: 05.09.2023 - 18:00
Loppuu: 05.09.2023 - 20:00